Moda » Biżuteria
Mocny sektor modowy w Galerii Grafitt
Zobacz więcej zdjęć » |
Galeria skomercjalizowana jest już w 80%. Do wynajęcia zostały ostatnie trzy lokale.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Galeria Grafitt wypełniona jest znanymi markami, obejmującymi sektor usługowy oraz mody damskiej, męskiej i sportowej. Wśród licznych najemców znaleźli się: Aryton, Deni Cler Milano, Hexeline, M&A, Men, Kamoni, KaroLine, Knap, butique Allegra, Mona, 4F, Moda+. Poza tym na parterze centrum handlowego funkcjonuje restauracja Cool Peppers, apteka, biuro sprzedaży Ekonbud-Fadom oraz salon Twoje Soczewki.
Ostatnio grono powiększyło się o salon ekskluzywnych zegarków i bogatej gamy biżuterii Novotime. W ofercie centrum handlowego pojawił się też My Shop. Salon to factory outlet – centrum firmowego obuwia i odzieży, który oferuje produkty m.in. Adidas, Puma, Reebook, Nike, Lacoste, Converse, Wrangler oraz Levi’s. Na początku czerwca pojawił się również shoowroom marki Volvo, który uruchomiła Firma Karlik Autoryzowany Dealer Volvo. – Wielu najemców widzi potencjał zielonogórskiego rynku i chce prowadzić swoją sprzedaż razem z nami. Najlepszym tego przykładem jest fakt, że galeria została już w większości skomercjalizowana – mówi Sylwia Biegaj, zarządca Galerii Grafitt.
Centrum handlowe Galeria Grafitt oferuje jeszcze wynajem 3 lokali. Najemcy do prowadzenia biznesu mogą wybrać miejsca o powierzchniach 50,60 m kw, 88,2m kw i 254, 20 m kw. Lokale usytuowane są na pierwszym piętrze.
Nadesłał:
Redaktor naczelny portalu
|
Komentarze (0)