Firma » Reklama
Moda i wnętrza tematem przewodnim kampanii Galerii Gniezno
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Na ulicach Gniezna pojawiły się plakaty będące głównym elementem wiosennej kampanii wizerunkowej Galerii Gniezno. Prezentują one elementy modowe i wnętrzarskie oraz logotypy wiodących marek, których sklepy znajdują się w Galerii m.in.: H&M, Jysk, Castorama czy New Yorker. Kampania skierowana jest przede wszystkim do kobiet, gdyż to one śledzą nowinki na rynku tekstyliów i wyposażenia wnętrz, a także podejmują decyzje zakupowe odnośnie odzieży czy zmiany dekoracji mieszkań. Bezpośrednio z wiosną, modą i remontem powiązane jest także hasło kampanii - „Odśwież swój styl na wiosnę".
Kampania podkreśla bogatą ofertę Galerii Gniezno, w której można kupić m.in. artykuły spożywcze, odzież, biżuterię czy produkty wyposażenia wnętrz. Dogodny dojazd do tego jedynego centrum handlowego w mieście oraz gama punktów usługowych i rozrywkowych, jak np. Kino Helios, zapewniają możliwość zrobienia kompleksowych zakupów w komfortowych warunkach.
Kampanię outdoorową uzupełnią materiały POS wyeksponowane wewnątrz galerii handlowej. Dodatkowo Galeria Gniezno nawiązała współpracę reklamową z najważniejszymi, lokalnymi tytułami prasowymi.
Za kreację kampanii wizerunkowej Galerii Gniezno odpowiada agencja Directors. Równolegle prowadzone są działania PR, które powierzono Effective Public Relations.

Gotowe do odbioru mieszkania przy stacji „łódzkiego metra” od 8 325 zł/m²
Zoetis przedłuża najem biura w przestrzeniach Adgar Poland
Komentarze (0)