Technologie » AGD - RTV
Modne kolory dzięki Whirlpool, Ariel i Albedo Marketing
Zobacz więcej zdjęć » |
Wspólna akcja Whirlpool, Ariel i Monnari zmienia podejście do reklamy łącząc świat mody, funkcjonalność i zaawansowaną technologię. Agencja Albedo Marketing wychodząc poza tradycyjne myślenie o promocji umieściła pralki Whirlpool w niestandardowej przestrzeni. Sklepy Monnari na czas promocji zostały zaopatrzone w pralki z innowacyjną technologią
6-ty Zmysł Kolory. Stylistyka fashion kreacji podkreśla szczególne możliwości pralek Whirlpool oraz kapsułek Ariel, dzięki którym ubrania zachowują żywe kolory przez długi czas.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Moda na kolory!” jest kontynuacją promocji „Żywe kolory są w modzie”, przeprowadzonej
w ubiegłym roku przez Whirlpool oraz Monnari. W tym roku do akcji dołączyła marka Ariel. Do każdej zakupionej pralki Whirlpool z technologią 6-ty Zmysł Kolor uczestnicy promocji otrzymają szal Monnari z limitowanej kolekcji oraz miesięczny zapas kapsułek piorących Ariel. Szal zaprojektowany na potrzeby promocji nie będzie dostępny w sprzedaży.
Celem działań jest wzrost świadomości klientów na temat marek Whirlpool i Ariel, jako ekspertów w dziedzinie skutecznego prania nawet w niskich temperaturach oraz dbania o tkaniny i ich kolory dzięki tabletkom Ariel i technologii 6-ty Zmysł Kolory. Rozszerzenie działań promocyjnych o nowe miejsca pozwala dotrzeć do potencjalnych klientów z informacją o produktach i funkcji 6-ty Zmysł Kolory. Kampania poza wzbudzaniem pozytywnych emocji ma również wzmocnić wizerunek firm jako stabilnych i innowacyjnych.
Akcji promocyjnej stworzonej przez Albedo Marketing dla marek Whirlpool, Monnari i Ariel (P&G) towarzyszą materiały POS: ulotki, standy, naklejki na pralki, nakładki na bramki antykradzieżowe i naklejki na witryny Salonów Monnari, dyspensery oraz strona www.modanakolory.pl. Specjalnie na potrzeby promocji został przygotowany katalog o tematyce glamour i fashion.
O firmie
Whirlpool to marka o międzynarodowym zasięgu, ciesząca się uznaniem konsumentów. Ponad 100-letnie doświadczenie, pozwoliło firmie na bycie liderem w produkcji najwyższej jakości urządzeń gospodarstwa domowego. Zgodnie z wizją – Every home, Everywhere. With pride, passion and performance – dom powinien przynosić zadowolenie, być dumą i pasją każdego z nas. Dlatego celem firmy Whirlpool jest ułatwianie życia klientów, dzięki nowoczesnym i innowacyjnym produktom.
ALBEDO Marketing Sp. z o.o.
Agencja marketingu zintegrowanego Albedo Marketing Sp. z o.o. została założona w 2002 roku, w tym roku obchodzi 10-lecie działalności. Specjalizuje się w opracowaniu, realizacji i wdrażaniu programów lojalnościowych, kompleksowej obsłudze BTL, a także promocjach sprzedaży. Projekty agencji charakteryzują się nieprzeciętną strategią, oryginalnością kreacji, wykorzystaniem unikalnych narzędzi komunikacji oraz szerokim zasięgiem działania przekładającym się na wysokie efekty sprzedażowe. Głównym celem jej 40-osobowego zespołu posiadającego unikalne know-how jest realizacja działań wspierających aktywności sprzedażowe przez wyznaczanie nowych trendów. Albedo Marketing prowadzi nowatorskie działania wyróżnione licznymi nagrodami branży. Agencja jest laureatem nagród: Golden Arrow, Najlepszy Partner w Biznesie, Boomerang oraz Złota Strzała. Do najważniejszych klientów Albedo należą liderzy danej branży m.in.: Nestle, AkzoNobel, Philips Lighting Poland, Whirlpool, BRE BANK SA, TUI, HENKEL, KAMIS i in.
www.albedomarketing.pl
Nadesłał:
po@qaconsulting.pl
|
Komentarze (0)