Moda » Odzież
MODOWE PREMIERY MIESIĄCA: SUSAN SWIMWEAR I V SHOWROOM
Zobacz więcej zdjęć » |
Na wydarzeniu nie zabrakło znanych osób, którym bliska jest moda, m.in. w spotkaniu udział wzięła aktorka Anna Powierza i prezenterka Dorota Michałowska.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Polki zwracają coraz większą uwagę na jakość ubrań. By zaspokoić ich potrzeby, wciąż powstają nowe miejsca oferujące wyselekcjonowane ubrania od projektantów. Najnowszym z nich jest V Showroom położony przy luksusowym butiku Visha Moda przy ul. Koszykowej 31 w Warszawie. W swojej ofercie ma ubrania i dodatki zarówno od polskich, jak i zagranicznych projektantów.
- V Showroom powstał z myślą o najbardziej wymagających klientkach, które poszukują ubrań i akcesoriów, które pozwolą im podkreślić swój charakter. Współpracując z markami z całego świata postanowiłam stworzyć miejsce, w którym będę mogła je przedstawić także Polkom. – mówi Karolina Wichowska, współzałożycielka V Showroom. Dodaje: Wybieramy tylko najlepsze polskie i zagraniczne marki, ponieważ chcemy stworzyć wyjątkowe miejsce,
w którym każdy wybór – będzie najlepszym wyborem.
Susan Swimwear – kostiumy na lata
Susan Swimwear to marka, pod którą kryją się eleganckie kostiumy kąpielowe uszyte w Polsce z najlepszej jakości materiałów. Właścicielką i projektantką jest Zuzanna Niemczycka, miłośniczka i wyznawczyni klasycznej elegancji. Jej kostiumy podbijają serca kobiet, zachwycając krojami i wysokiej klasy materiałami.
Dla mnie ważne są detale. Właśnie dlatego projektując stroje kąpielowe zadbałam
o najdrobniejsze szczegóły. Cieszę się bardzo, że klientki dotykając je, przymierzając – widzą
i doceniają moją pracę. Tworząc markę ze znakomitym zespołem chcemy przekazać kobietom produkty najlepszej jakości, które służyć im będą przez lata. Co ważne, my wiemy, że kobiety potrzebują dostępu do strojów kąpielowych przez cały rok, bowiem korzystają z nich, nie tylko w sezonie letnim. – mówi Zuzanna Niemczycka, projektantka
i właścicielka marki Susan Swimwear. Dodaje: Wprowadzenie kolekcji do butików stacjonarnych to wyjście naprzeciw oczekiwaniom naszych klientek, które zgłaszały nam, że przed zakupem chciałyby mieć możliwość zobaczenia naszych kostiumów.
Polska jest coraz bogatsza w jakościowe marki i butiki, które dbają o najwyższą jakość produktów i obsługi. To oznaka zmiany podejścia do kupowania ubrań. Wolimy kupować mniej, stawiając przede wszystkim na jakość naszych ubrań.
Nadesłał:
Aleksandra Matuła
|
Komentarze (0)