Moda » Odzież

Monki wchodzi do Polski. Już wkrótce otwarcie pierwszego salonu w Bonarce w Krakowie

Monki wchodzi do Polski. Już wkrótce otwarcie pierwszego salonu w Bonarce w Krakowie
Zobacz więcej zdjęć »
Tego lata szwedzka marka odzieżowa zadebiutuje w Polsce. Jej pierwszy stacjonarny sklep zostanie otwarty 29 sierpnia o godz. 11:00 w Bonarce. W salonie o całkowitej powierzchni 400 m2 pasja do mody połączy się z innowacyjnymi rozwiązaniami designerskimi.




Salon Monki w Bonarce zachwyci wszystkich miłośników designu. Oprócz elementów dekoracyjnych, charakterystycznych dla sklepów tej marki, zobaczymy karuzele dyskotekowych kul, które wprowadzą do wnętrza niezobowiązujący klimat modowej zabawy. Dopełnieniem całości będzie oryginalna fasada. Zamiast standardowych rozwiązań, zastosowano w niej architektoniczne łuki. Lokal o całkowitej powierzchni 400 m2 znajdzie się na 1 piętrze centrum w sąsiedztwie innych dobrze znanych marek młodzieżowych.

- Otwarcie salonu Monki w Bonarce jest dla nas ważnym wydarzeniem. Cieszę się, że pierwszy w Polsce salon tej marki powstanie w naszym centrum. Sukcesywnie rozwijamy ofertę fashion, by dostarczyć klientom dostęp do najbardziej pożądanych światowych marek. Co więcej, otwarcie Monki jest też świetną zapowiedzią dalszych zmian, jakie mamy w planie dla Bonarki - mówi Justyna Bartosz, Retail Asset Manager, NEPI Rockcastle.

Klientki Bonarki poszerzą grono fanek skandynawskiego brandu skupiającego się pod wspólnym hasztagiem #monkistyle. Dzięki niemu młode krakowianki będą mogły dzielić się swoim stylem z entuzjastkami marki z całego świata. Projektanci Monki nie ukrywają, że obserwują społeczność #monkistyle, skąd czerpią nowe inspiracje i pomysły.

W kolekcjach Monki skandynawski charakter łączy się z azjatycką modą uliczną. Głównym celem jaki stawia sobie szwedzka marka jest umożliwienie młodym kobietom wyrażenie siebie poprzez dobór odpowiednich ubrań i dodatków.

- Polska jest dla nas nowym i ekscytującym rynkiem, a Bonarka w Krakowie idealnym miejscem na uruchomienie naszego pierwszego sklepu w Polsce - mówi Jennie Dahlin Hansson, Dyrektor Zarządzająca Monki. - Nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, jak Monki staje się częścią stylu modnych Polek, które będą mogły odkryć nasze ubrania nie tylko online, ale również w sklepie.

Monki to marka oferująca świetnej jakości ubrania w konkurencyjnych cenach. Pragnie dawać młodym kobietom siłę do działania i szerzyć na świecie życzliwość. Odzież Monki jest dostępna w ponad 120 sklepach typu concept store na 16 rynkach, w tym na rynkach franczyzowych. Sklep internetowy monki.com obsługuje 18 krajów europejskich, monki.tmall.com sprzedaje odzież Monki w Chinach. W sprzedaży hurtowej możliwa jest wysyłka do krajów na całym świecie. Marka Monki powstała w 2006 w Szwecji jako samodzielna marka należąca do grupy H&M.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Lyrmed

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »