Moda » Odzież

Monnari i TATUUM – modowa klasyka w ofercie Galerii Północnej

Łącząc szlachetne tkaniny z ponadczasową klasyką Monnari i TATUUM od ponad 20 lat ubierają Polaków. Dwie rodzime marki to kolejni najemcy, którzy uzupełnią modową ofertę Galerii Północnej.

Polskie marki modowe są cenione przede wszystkim za wysoką jakość, ciekawe kroje i naturalne, materiały. Wśród nich znajduje się wiele firm z tradycjami, które osiągnęły wysoką pozycję
na rodzimym rynku i od lat z powiedzeniem prowadzą zagraniczną ekspansję. Dwie z nich już niedługo otworzą swoje salony w Galerii Północnej. Monnari to marka dla kobiet ceniących i poszukujących eleganckiej i klasycznej odzieży. TATUUM natomiast łączy w sobie modę z elegancką wygodą. Dzięki temu doskonale uzupełnią modowa ofertę przygotowaną z myślą o dojrzalszych klientach –
mówi Agnieszka Nowak, Dyrektor Galerii Północnej.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Monnari to marka skoncentrowana na tworzeniu kompleksowych kolekcji dla kobiet powyżej 30 roku życia. Działa na polskim rynku już od 20 lat i czterokrotnie zdobyła prestiżowy tytuł „Doskonałość Mody”, przyznawany przez magazyn Twój Styl. Kolekcje Monnari to nowoczesna klasyka wykorzystująca szlachetne tkaniny. Oferta dostępna w każdym sezonie obejmuje ponad 1000 wzorów w różnych wariantach kolorystycznych, nawiązujących do najnowszych modowych trendów. Ubrania można dowolnie ze sobą zestawiać, uzupełniając markowymi dodatkami dostępnymi w asortymencie Monnari, takimi jak apaszki, biżuteria, torebki, paski czy buty. Salon w Galerii Północnej będzie charakteryzował nowoczesny design oraz przejrzyste, naturalne kolory, które uprzyjemnią klientkom zakupy.

 

20 lat doświadczenia na polskim rynku, ponad 80 salonów i tytuł „Doskonałość Mody” magazynu Twój Styl to dowody na to, że kolekcje marki TATUUM idealnie trafiają w gusta Polaków i spełniają ich oczekiwania zarówno pod kątem mody, jak i jakości. Elegancja przełamana nieformalnymi stylizacjami, prosta forma, uzupełniona ciekawymi dodatkami, a przede wszystkim starannie dopracowane kroje – to właśnie wyróżnia markę na tle konkurencji. TATUUM rok temu odświeżyła logo i wdrożyła nową strategię w zakresie wizerunku marki, sygnując swoje kolekcje hasłem „Inspired by Generations”. Salon w Galerii Północnej zostanie stworzony zgodnie z nową koncepcją wizualną, a widoczna we wnętrzu paleta pięciu kolorów-symboli zainspirowanych naturą – drewnem, kamieniem, zielenią, ziemią i wodą podkreśli nacisk marki na stosowanie naturalnych materiałów wysokiej jakości, takich jaki len, wełna czy bawełna. Całość wystroju salonu spójnie harmonizuje bowiem z DNA marki, które namawia swoich klientów do życia w zgodzie z naturą i doceniania detali.

 

Salon Monnari w Galerii Północnej zajmie powierzchnię blisko 225 mkw, sklep TATUUM około 150 mkw.  W transakcjach najmu pośredniczyła agencja JLL.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

TbwaPR

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »