Gospodarka » Przemysł

Monte Santi zwycięzcą „Przeboje FMCG 2016”

Marka Monte Santi uzyskała najwyższe noty wśród profesjonalistów, dystrybutorów i detalistów, zdobywając I miejsce w kategorii Wina i wermuty IX edycji prestiżowego konkursu „Przeboje FMCG 2016”. Nagrodę branżowego pisma „Życie Handlowe”, odebrał Jacek Jantoń, Prezes Zarządu Jantoń S.A. Sp. K.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Wybór dokonany został w dwóch etapach. W I etapie jury eksperckie (składające się z profesjonalistów branży FMCG – zarówno detalistów jak i dystrybutorów) oceniło produkty według ściśle określonych kryteriów: pod uwagę brano opakowanie produktu, adekwatność ceny do jakości, innowacyjność oraz wsparcie sprzedaży. Z kolei II etap to ocena nominowanych produktów przez detalistów, wyłoniona na podstawie odpowiedzi udzielonych na pytania przygotowane przez Instytut Badawczy Millward Brown.

Wyniki uzyskane w obu etapach pozwoliły na wyłonienie marki Monte Santi jako zwycięzcy w swojej kategorii. W kategorii Wina i wermuty jury nominowało jeszcze dwa produkty - Carlo Rossi oraz musujące Martini. Detaliści wybrali Monte Santi.

– Nagroda „Przeboje FMCG 2016” dla Monte Santi potwierdziła wysoką jakość jednego z naszych najważniejszych produktów, który rok temu wprowadziliśmy na rynek.  Wyróżnienie FMCG to kolejny sygnał, że idziemy w dobrym kierunku. – mówi prezes Jacek Jantoń. – Niedawno zakończyliśmy prace nad strategią marketingową naszych głównych brandów, w skład których wchodzi wino musujące Monte Santi. Przewidujemy, że spójne i intensywne działania w kolejnych latach przyniosą znaczny wzrost dynamiki sprzedaży produktów. – dodaje prezes Jantoń.

Monte Santi - wino z kategorii win słodkich, dostępne w trzech smakach: Original, Blackberry, Wild Strawberry. Sukcesywnie na rynek wprowadzane są nowe produkty, jak Monte Santi musujące - harmonijne połączenie delikatnej słodyczy z perlistymi, orzeźwiającymi bąbelkami. Wino dedykowane przede wszystkim dla kobiet.


Jantoń S.A. Sp.K. – firma powstała w 1976 roku. Obecnie jest jednym z największych producentów, importerów i dystrybutorów branży winiarskiej w Polsce. Szeroka i różnorodna oferta produktowa firmy zawiera m.in.: wina gronowe, wina musujące, wermuty, wina grzane, ekologiczne, deserowe, owocowe, cydry, napoje niskoalkoholowe oraz drinki RTD. Jantoń S.A. Sp.K. jest Członkiem Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa. Producentem znanych marek takich jak: Kadarka Prestige, Celebro, Aronica, Zbójeckie Grzane czy też Cydr Dobroński.  Firma Jantoń to dziesięciokrotny laureat tytułu „Przedsiębiorstwo Fair Play”.


Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

anna.krypczyk@pipeline.com.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »