Zdrowie » Uroda
Multi Communications z Baylla
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Baylla jest bezpośrednim dystrybutorem kosmetyków na rynku polskim.
Rozpoczynając współpracę z firmą Baylla w obszarze produktów do pielęgnacji ciała poszerzamy portfolio naszej Agencji umacniając jednocześnie naszą pozycję w branży FMCG - mówi Dorota Bieniek - Kaska,PR Department Director Multi Communications.
To także ogromne wyzwanie i jednocześnie przyjemność prowadzić działania PR dla produktów, które debiutują na polskim rynku - dodaje.
Baylla powierzyła agencji realizację działań PR dwóch produktów: odżywki do rzęs neuLash oraz peelingu do stóp Magic Foot Peel.
W ramach umowy Multi Communiactions odpowiedzialne jest za działania media relations oraz współpracę z wybranymi blogerami. Projekt realizuje zespół Consumer Communications.
Nadesłał:
MultiCommunications
|

Branża budowlana nie boi się wakacji. 35 proc. firm prognozuje większe przychody
Nowoczesne wnętrze z nutą natury – dlaczego warto postawić na tynki ozdobne?
Jesteśmy od usług - Komfort rozwija kompleksową ofertę projektowania i montażu
Satysfakcja nie ma końca - nowa odsłona kampanii AI od marki Komfort
Komentarze (0)