Firma » Biznes
Multum PR z nowym klientem
W ramach umowy obowiązującej do końca roku, agencja odpowiada za stworzenie oraz realizację strategii marketingowo-promocyjnej dla Willi Wrocław. Do zadań Multum PR należą także rebranding marki (lifting logotypu, opracowanie Systemu Identyfikacji Wizualnej, a także nowej odsłony strony www.willawroclaw.pl) oraz przygotowanie sesji zdjęciowej
i filmu promocyjnego. Kampania obejmuje również eventy, działania media relations, promocję w lokalnym radiu oraz prasie.
Z ramienia Multum PR projekt koordynuje Anna Nowocień-Rega.
Multum PR to wrocławska kreatywna agencja public relations działająca od 2008 roku. Siłą Multum PR jest doświadczenie jej pracowników i grona zaprzyjaźnionych konsultantów. Różnorodne zainteresowania, praca na rzecz dużych i małych przedsiębiorstw z bardzo różnych branż: od przemysłu wydobywczego, przez sektor finansowy i medyczny, po IT gwarantują, że każda firma znajdzie w Multum PR odpowiedniego konsultanta.
Nadesłał:
Agencja Multum PR
|
Cleanet Riva LAUFEN. Nowy standard codziennego komfortu w najlepszym wydaniu
Elektryk Wrocław – profesjonalne pomiary elektryczne w trosce o bezpieczeństwo instalacji
Koniec brudnej roboty. MOVA wprowadza samoczyszczącą kuwetę LR10 Prime i startuje ze świąteczną prom
Appetita wystartowała z nowym konkursem „Poczęstuj Mikołaja i… WYGRAJ!”
Komentarze (0)