Zdrowie » Ciało

Mustela 9 Miesięcy - przełom w walce z rozstępami

Mustela 9 Miesięcy - przełom w walce z rozstępami
Zobacz więcej zdjęć »
Na podstawie wieloletnich badań naukowych, dzięki poznaniu mechanizmu powstawania rozstępów, firma Laboratoires Expanscience wprowadza na polski rynek ulepszone kosmetyki marki Mustela®: w nowej formule i nowej szacie graficznej.

Gama Mustela® 9 Miesięcy to innowacyjne produkty chroniące skórę przed zmianami w czasie ciąży i po porodzie i skierowane do kobiet stawiających na szybki powrót do formy i świetny wygląd ciała.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Jak i dlaczego powstają rozstępy?

Ciało kobiety zmienia się już w trakcie pierwszych miesięcy ciąży. Pod wpływem burzy hormonów dochodzi do osłabienia komórek odpowiedzialnych za wytrzymałość i elastyczność skóry. Na skutek tych zmian włókna kolagenowe zrywają się i powstają na skórze rozstępy. Kobiety spodziewające się dziecka i młode mamy często obawiają się, że zmiany jakie zachodzą w skórze w czasie ciąży są już nieodwracalne. Z badań wynika również, że rozstępy pozostawione bez należytej pielęgnacji, pozostają na zawsze u 50%-90% kobiet!

Dzięki rozpoznaniu mechanizmu powstawania tych niedoskonałości, w Laboratoires Expanscience eksperci opracowali formuły produktów kosmetycznych, dzięki którym można zarówno zapobiegać powstawaniu jak i korygować istniejące już rozstępy.

Specjalistyczne kremy na rozstępy

Gama kosmetyków Mustela® 9 Miesięcy składa się z produktów dla kobiet w ciąży i linii dla kobiet po porodzie:

„Podwójnie działający krem przeciw rozstępom" skierowany jest do kobiet już w pierwszych miesiącach ciąży. Ten specjalistyczny produkt zapobiega powstawaniu rozstępów dzięki odpowiedniemu nawilżeniu i uelastycznieniu skóry.

Natomiast „Intensywnie działający krem na rozstępy" przeznaczony jest dla kobiet po porodzie. Koryguje nowopowstałe rozstępy zmniejszając ich długość, szerokość oraz intensywność koloru. W obu tych produktach znajduje się nowy, naturalny składnik aktywny, Arabinogalactan. Jest to ekstrakt uzyskiwany z pnia modrzewia z Ameryki Północnej, który zapobiega powstawaniu rozstępów poprzez zmniejszenie produkcji enzymów i mediatorów zapalnych powodujących niszczenie oraz dezorganizację włókien kolagenu i elastyny. Co więcej, składnik ten pobudza również syntezę kolagenu, korygując przy tym istniejące już rozstępy.

Ulepszona formuła

Formuła wszystkich produktów Mustela® 9 Miesięcy oparta jest na opatentowanych składnikach aktywnych pochodzenia naturalnego, których skuteczność i bezpieczeństwo działania potwierdziły wyniki badań klinicznych. Obok Elastoregulatora i Lupeolu, poprawiających jakość naturalnego kolagenu i elastyny, nowością są Peptydy awokado, które wyciszają nadmierną wrażliwość, zmniejszają swędzenie skóry i napięcie tkanek oraz poprawiają nawilżenie pozostawiając skórę miękką i jędrną.

Ulepszona Mustela® 9 Miesięcy to nie tylko nowe składniki, ale również nowy zapach o delikatnej nucie róży, jaśminu, fiołka, cyklamenu i rumianku. Produkty mają też nową, kremową konsystencję a także nowe opakowania w delikatnym odcieniu różu.

Kosmetyki gamy Mustela® 9 Miesięcy są hypoalergiczne i mogą być stosowane podczas karmienia piersią.

W skład serii Mustela® 9 Miesięcy wchodzą:

  • 4 produkty rekomendowane na CZAS CIĄŻY:
  1. Podwójnie działający krem przeciw rozstępom - 150 ml
  2. Silnie nawilżające mleczko do ciała - 200 ml
  3. Żel na zmęczone nogi - 125 ml
  4. Specjalny krem do pielęgnacji biustu - 125 ml
  • 3 produkty rekomendowane na czas PO CIĄŻY:
  1. Intensywnie działający krem na rozstępy - 75 ml
  2. Poporodowy regeneracyjny żel do ciała - 200 ml
  3. Balsam do brodawek piersiowych - 30 ml

Kosmetyki Mustela® 9 Miesięcy dystrybuowane będą na terenie całego kraju wyłącznie w aptekach.

Ceny produktów: od 40 zł do 110 zł.

Kampania reklamowa

W maju 2010 roku rusza kampania reklamowa nowej gamy kosmetyków Mustela® 9 Miesięcy. Kampania obejmuje Internet w ramach nowej komunikacji na www.mustela.pl oraz inne aktywności w Internecie: adwords, e-mailing, reklamę banerową. Kampania reklamowa planowana jest w prasie kobiecej, głównie, parentingowej. Dystrybucja produktów w aptekach rozpocznie się 1 kwietnia br, gdzie działania skoncentrowane będą na materiałach POS: ulotki, foldery, poradniki oraz próbki produktów. Kreację materiałów reklamowych przygotowała agencja Ogilvy and Mather we Francji, zakupem mediów firma zajęła się we własnym zakresie, a za działania z zakresu Public Relations odpowiada agencja Media Metropolis.

Dodatkowe informacje:

Media Metropolis, Daria Brzozowska 022 654 61 14 lub 601 282 660,

dbrzozowska@mediametropolis.pl

Laboratoires Expanscience to francuska firma kosmetyczna, będąca ekspertem w takich dziedzinach jak: dermokosmetyka, dermatologia, suplementy diety. Marka Mustela® powstała w 1950 roku, posiada własne Centrum Badań i Rozwoju i od 60 lat nieustannie wprowadza nowe, udoskonalone produkty dla mam i dzieci. Z ponad 40 produktami Mustela® jest N˚1 w Europie w rynku aptecznym w dziedzinie pielęgnacji skóry dzieci i zapobiegania rozstępom u kobiet. Kosmetyki Musteli® to: Gama Mustela® Bebe, Gama Mustela® Dermo - Pediiatrics, Gama Mustela® Sun Protection oraz Gama Mustela® 9 Miesięcy.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

MMetropolis

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »