Społeczeństwo » Społeczeństwo
Muzyka do reklamy Credit Agricole nagrodzona
Zobacz więcej zdjęć » |
Piąty rok z rzędu Credit Agricole wspólnie z agencją Just dostał nagrodę za komunikację podczas gali Kreatur, najstarszego konkursu kreatywnego branży reklamowej. W tym roku do tego wyróżnienia doszedł również prestiżowy Złoty Miecz, najcenniejsza nagroda przyznawana przez Klub Twórców Reklamy. W obu przypadkach doceniono nagrany dla banku utwór „Sailing”.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Cover „Sailing”, piosenki napisanej przez Sutherland Brothers, która stała się międzynarodowym hitem dzięki wykonaniu Roda Stewarta, został wyprodukowany przez Dawida Podsiadło oraz Aleksandra Świerkota. Podkład do niego stworzono w stu procentach z dźwięków plastikowych odpadów zebranych z bałtyckich plaż w ramach prowadzonej przez bank akcji #mniejplastiku. Utwór zaśpiewała niezwykle uzdolniona Julia Pietrucha.
Utwór „Sailing” Credit Agricole wykorzystał w kampanii reklamującej kartę z ekotworzywa. Jakość wykonania coveru, kreatywny proces jego tworzenia oraz to, jak bank użył go w różnych kanałach komunikacji, doceniło jury konkursów, przyznając Credit Agricole Kreaturę w kategorii Technika – Muzyka oraz Złoty Miecz Klubu Twórców Reklamy w kategorii Craft/Use of licensed music.
Całą kampanię, w której ta piosenka odgrywała ważną rolę, Credit Agricole przygotował we współpracy z agencją Just.
Nadesłał:
prca
|
Komentarze (0)