Moda » Bielizna

MY WORLD, MY STYLE, MY BRA? MIAMI

MY WORLD, MY STYLE, MY BRA? MIAMI
Zobacz więcej zdjęć »
Rita Ora po raz kolejny powraca we współpracy z Tezenis, zostając twarzą najbardziej przebojowej marki bieliźnianej.

Tym razem gwiazda muzyki i ikona stylu zostaje główną bohaterką kampanii prezentującej absolutną nowość z kolekcji basic. Wraz z Rita Orą pierwszoplanową rolę odgrywa stanik MIAMI. Nowy model z fiszbinami typu balkonetka wyróżnia się z naturalnym efektem wypełnienienia oraz głębokim dekoltem. Wzrok przykuwa charakterystyczna miseczka w kontrastującym kolorze. To kwintesencja nonszalanckiego i pełnego młodzieżowego luzu stylu, który wpisuje się w najgorętsze trendy sezonu.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Rita Ora jest niekwestionowaną gwiazdą kampanii MIAMI, od hipnotyzującego spotu wideo po barwne zdjęcia. Motyw przewodni to wariacja na temat słowa „MY” (pol. Mój). Fonetyczna gra słów w oryginalny sposób podkreśla i odzwierciedla świat Tezenis, zachowując rytm i oryginalność: „MY WORLD, MY STYLE, MY BRA, MIAMI” (pol. Mój Świat, Mój Styl, Mój Biustonosz, Miami).

 

„Mój Świat to prawdziwy world tour po modowych przystankach Tezenis, gdzie każdy stanik w ramach kolekcji basic nosi nazwę innego miasta. 

Mój Styl to styl Tezenis – młody, nowoczesny, cool. 

Mój Stanik to stylowy dodatek, który sprawia, że każda kobieta czuje się wyjątkowa.”

Kampanię MIAMI w mistrzowski sposób wyreżyserował Michelangelo Di Battista. Na planie teledysku muzycznego unosi się zmysłowy, intensywnie różowy dym, nawiązujący estetyką do świtu na Wschodnim wybrzeżu Stanów Zjednoczonych. Rita Ora – gwiazda muzyki znana również ze swojego oryginalnego stylu, wynurza się spośród tej eksplozji kolorów w modelu MIAMI, zapierając wszystkim dech w piersiach.

Paleta barw nowego stanika Tezenis została zainspirowana miejskim krajobrazem, od fuksji przywodzącej na myśl amerykański zachód słońca przez turkus oceanu oraz głęboki błękit nieba przypominający rejony South Beach wraz z wszechobecnym blaskiem neonów. Do królującej gamy kolorystycznej wkradają się czerń, biel oraz pudrowy róż, nawiązujące do geometrycznego street art'u prosto z awangardowej dzielnicy Wynwood.

 

Stay tuned! Już niedługo znane influencerki z całego świata wezmą udział w specjalnym projekcie związanym z premierą Tezenis Miami Bra. To będzie ekscytująca podróż... Kto pojedzie z Polski? Szczegóły poznamy już wkrótce. 

Miami Bra będą dostępne w sklepach od 3 marca w cenie 69,90 zł. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Aliganza

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »