Firma » Finanse
MYLED pozyskała milion złotych od funduszu Inovo
To druga runda inwestycji. Wcześniej w spółkę zainwestował fundusz KnowledgeHub, który wspiera projekty związane z rynkiem reklamowo-mediowym, skupiając na zasadzie synergii spółki i ekspertów Digital Marketingu. Tą inwestycją Inovo uzyskał pakiet mniejszościowy w firmie. Spółka MYLED stworzyła i rozwinęła platformę, która pozwala konsolidować rynek elektronicznych nośników reklamowych zarówno na rynku Indoor, jak i Outdoor. Ekrany LED zintegrowane są z platformą internetową do realizowania i zarządzania kampaniami reklamowymi w czasie rzeczywistym, która jest dostosowana do potrzeb domów mediowych i agencji reklamowych. Takich standardów dotychczas nie byli w stanie spełnić pojedynczy właściciele nośników LED, przez co nie mogli liczyć na udział w ogólnokrajowych kampaniach. MYLED konsoliduje właścicieli ekranów, umożliwiając im udział w większej grupie zakupowej.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Internetowa platforma MYLED pozwala użytkownikom na samodzielne planowanie, realizację i modyfikację kampanii w czasie rzeczywistym. Mogą oni online wgrać własny spot, ustalić czas jego emisji, dobrać standard i lokalizację nośników oraz automatycznie wygenerować raport podsumowujący kampanię. Przed pojawieniem się MYLED nośniki LED były wykorzystywane głównie przez lokalnych reklamodawców. Problem rozproszenia nośników utrudniał bowiem wykorzystanie ich w ogólnopolskich projektach reklamowych. Teraz wystarczy połączenie z internetem i dostęp do platformy, żeby przeprowadzić kampanię reklamową na nośnikach w całym kraju.
- Rynek DOOH prężnie się rozwija - rośnie średnio 40 procent rocznie, a MYLED jest zdecydowanym liderem w tym obszarze na polskim rynku, dlatego zdecydowaliśmy się na tę inwestycję. Spółka obsługuje 442 ekrany LED z około 500 ekranów w Polsce - tłumaczy Tomasz Swieboda, prezes funduszu Inovo. - Naszym wspólnym celem jest zbudowanie silnego gracza, który będzie łakomym kąskiem dla firm konsolidujących rynek branży reklamowej - dodaje Swieboda.
- Środki pozyskane od Inovo pozwolą nam przede wszystkim zwiększyć sprzedaż, tak aby w pełni wykorzystać potencjał nośników, rozszerzyć działalność na rynek ekranów Indoor, a dzięki temu zwiększyć skalę oferowanych kampanii, a także rozszerzyć funkcjonalność platformy. Chcemy, aby spółka w 2016 – 2017 weszła na rynki zagraniczne i tam rozwijała się równie dynamicznie - wyjaśnia Grzegorz Śliwa, CEO MYLED.
- W ciągu ostatniego roku spółka bardzo się rozwinęła. W 2014 roku MYLED odnotował kilkukrotny wzrost przychodów w stosunku do roku poprzedniego. Czas na drugą rundę finansowania. Jesteśmy przekonani, że wspólnie z funduszem Inovo uda się umocnić pozycję lidera na rynku i zrealizować kolejne ambitne plany - mówi Marcin Woźniak, prezes Funduszu KnowledgeHub, który wsparł MYLED w 2014 roku.
Nadesłał:
KnowledgeHub
|
Komentarze (0)