Firma » Biznes
N.42 concept agency rozpoczyna współpracę z Polskim Programem Weterynaryjnym
Zobacz więcej zdjęć » |
Za działania marketingowe i PR-owe przedsiębiorstwa odpowiada
od teraz N.42 concept agency (dawniej Acha Public Relations).
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
VetiCover to pierwsze na polskim rynku pakiety profilaktyczne dla zwierząt domowych obejmujące weterynaryjne konsultacje lekarskie, podstawowe szczepienia, ochronę antykleszczową
oraz przeciwpasożytniczą, badania diagnostyczne i zabiegi pielęgnacyjne. Marka należy do spółki Polski Program Weterynaryjny tworzącej unikalne rozwiązania organizacyjne na rzecz rozwoju sektora weterynarii w Polsce i wzrostu standardów opieki nad zwierzętami domowymi.
Misją Polskiego Programu Weterynaryjnego w ramach działań VetiCover jest popularyzowanie profilaktyki jako podstawowego narzędzia utrzymania zwierząt domowych w dobrym stanie zdrowia oraz poprawa jakości i długości życia zwierząt. Dzięki pakietom VetiCover właściciele zwierząt nie musza obawiać się kosztów usług weterynaryjnych. Opłacając stały miesięczny abonament wszystkie niezbędne procedury mają już w cenie.
N.42 concept agency (dawniej Acha Public Relations) posiada 13-letnie doświadczenie w zakresie kompleksowych usług medialnych, tworzenia strategii komunikacyjnych, budowania wizerunku
w mediach społecznościowych i działań public relations. Firma odpowiada ponadto za realizację eventów, konferencji oraz wydarzeń korporacyjnych.
Podjęcie współpracy z Polskim Programem Weterynaryjnym to dla N.42 okazja do przedstawienia polskim konsumentom nowych rozwiązań z zakresu weterynarii i pakietów profilaktycznych dla zwierząt. N.42 będzie wspierać Polski Program Weterynaryjny na polach kreacji strategii marketingowej programu VetiCover, relacji z mediami, działań reklamowych i obecności w kanałach social media.
Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.
www.ppwet.pl
www.veticover.pl
Nadesłał:
Arni
|
Komentarze (0)