Rozrywka » Rozrywka

Nadbałtyckie Roadshow z marką Sembella dobiegło końca

Nadbałtyckie Roadshow z marką Sembella dobiegło końca
Zobacz więcej zdjęć »
Marka Sembella – należąca do międzynarodowego koncernu Recticel – producenta działającego w obszarze 3 gałęzi przemysłu – w tym lidera produkcji materacy w Polsce i Europie, zakończyła letnią akcję „Sembella Roadshow”.

Marka Sembella - należąca do międzynarodowego koncernu Recticel - producenta działającego w obszarze 3 gałęzi przemysłu - w tym lidera produkcji materacy w Polsce i Europie, zakończyła letnią akcję „Sembella Roadshow". Przez 8 wakacyjnych weekendów na nadbałtyckich plażach można było zapoznać się  z szeroką gamą produktów, takich jak materace piankowe i sprężynowe, łóżka kontynentalne oraz niezbędne do nich akcesoria.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Profesjonalni doradcy pomagali gościom Miasteczek Sembella wybrać model materaca będący dla nich najlepszym rozwiązaniem w sypialni lub w obiekcie noclegowym. Możliwość nieograniczonego testowania 16 modeli materacy i łóżek kontynentalnych to krok w stronę klientów i doskonała możliwość do zwiększenia ich świadomości o zdrowym śnie, o własnych potrzebach i narzędziach, dzięki którym odniosą sukces, a także zadbają o najbliższych.

Organizatorzy zaplanowali szereg atrakcji, największą popularnością cieszyły się zajęcia jogi i Tai Chi, konsultacje ze specjalistami z zakresu dietetyki i kosmetologii oraz relaksacyjne masaże. Rozdano hektolitry wody mineralnej, tony jabłek i tysiące wakacyjnych gadżetów.

„Była to już druga edycja naszej wakacyjnej akcji „Sembella Roadshow". Miała ona na celu budowanie pozytywnego wizerunku firmy i edukację konsumentów. Nasi eksperci mieli za zadanie uświadamiać ludzi czym jest zdrowy sen i jak ważny jest dobór odpowiedniego materaca  - mówi Kinga Królikowska, Marketing Manager Recticel Polska. Akcja, taka jak ta ma jeden najważniejszy cel - budować silną relację z naszymi klientami. Nie czekamy na nich tylko w naszych salonach, ale staramy się także wyjść do ludzi, w niecodzienny sposób prezentując ofertę - dodaje."

Dla najmłodszych aranżowano specjalne kąciki, w których dzieci spędzały czas  pod okiem pedagoga, biorąc udział w licznych grach, zabawach i konkursach. Kampania spotkała się z ogromnym zainteresowaniem, dlatego firma ma w swoich planach kolejną edycję wydarzenia w przyszłym roku.

***

O marce Sembella:

Marka Sembella istnieje na polskim rynku od ponad 20 lat. Należy do grupy Recticel, cenionego koncernu pochodzenia belgijskiego. W ofercie firmy znaleźć można przede wszystkim materace i stelaże, a także łóżka kontynentalne, poduszki, kołdry i inne dodatki.

Filozofia marki Sembella opiera się na takich wartościach jak jakość, zdrowie i bezpieczeństwo, indywidualne potrzeby. Do produkcji materacy wykorzystywane są materiały najwyższej jakości i innowacyjne rozwiązania. Sembella, nie uznając kompromisów, daje swoim klientom gwarancję pełnej funkcjonalności i trwałości swoich produktów.

Obecnie marka Sembella ze swoimi produktami dostępna jest w sklepach meblowych w całej Polsce.

 

 

 

Kontakt dla mediów:

Kinga Królikowska - Recticel Sp. z o.o.

Marketing Manager

tel. +48 519 560 384

 

e-mail.: krolikowska.kinga@recticel.com



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Zuch Dziewczyny

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »