Firma » Biznes

Nadchodzi kryzys – jak uratować przedsiębiorców?

Nadchodzi kryzys – jak uratować przedsiębiorców?
Zobacz więcej zdjęć »
Ostatnie lata diametralnie zmieniły rynek pracy na całym świecie. Kolejne kryzysy zmuszają przedsiębiorców do szukania nowych rozwiązań, które pozwolą im zostać w grze.

Jak w dobie cyfryzacji wyglądać będzie pozyskiwanie klientów, współpracowników, podwykonawców oraz oferowanie swoich usług? Odpowiedzi na te pytania udziela Joanna Mosur z MasterMatch.Online.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Wszystko w sieci

Pandemia wymusiła szybszą cyfryzacje wielu biznesów i wywołała zubożenie relacji społecznych.  Dla wielu sytuacja na rynku pracy stała się niepewna. 69% badanych przez Infuture Institute przyznaje się, że utraciło poczucie bezpieczeństwa, odczuwa strach o pracę i finanse. 51% badanych osób czuje osamotnienie i ograniczenie relacji. Równocześnie małym i średnim przedsiębiorcom coraz trudniej jest prowadzić biznes, z uwagi na niestabilność ekonomiczną i legislacyjną. Brakuje także wsparcia oraz systemowych rozwiązań, które przeciwdziałałyby negatywnym trendom post-pandemicznym. Z drugiej strony rozwinęły się w nas nawyki coraz częstszego korzystania z dobrodziejstw technologii, która zapewnia nam wygodę działania i zaspokaja potrzebę kontaktu z innymi poprzez spotkania online.

- Minione trzy lata sprawiły, że pomimo sympatii oraz woli spotkania się z innymi, jednak tego nie robimy – jesteśmy zmęczeni, mamy do zrobienia inne rzeczy, musimy się umówić i dojechać na miejsce spotkania. Więc co wybieramy? Narzędzia cyfrowe. Nie musimy się przemieszczać, czekać na znajomych, chcemy elastyczności i wygody. Widzimy też coraz większą niechęć do social mediów, jako naszej pracy produkowania treści, która jednak ogranicza nawiązanie relacji, bo sprowadza się do paru komentarzy czy wirtualnych poleceń w postaci likes. Czujemy potrzebę kontaktu siedząc zamknięci
w naszych domach. Tu pojawia się przestrzeń na platformę komunikacyjną, która pozwala zawierać relacje biznesowe w nowy, ustrukturyzowany sposób. MasterMatch.online jest partnerem technologicznym dla właścicieli małych i średnich biznesów, kadry zarządzającej oraz profesjonalnych usługodawców do kreacji i ekspansji ich marek.
Odpowiadamy na potrzebę przedsiębiorców, którzy chcą działać prężnie nawet w czasie kryzysu. – mówi Joanna Mosur.

Kontakt na nowo

Kiedy pojawią się niepewne czasy – a takie idą, dla wielu już się niestety także zaczęły, nikt nie będzie miał energii do obecności na social mediach. Jednym z naturalnych praw świata biznesu jest to, że ludzie prowadzą interesy z tymi, których znają, lubią i którym ufają. MasterMatch.online skraca dystans i buduje zaufanie pomiędzy osobami ekosystemu biznesu. Właściciele biznesów zaczną zwracać uwagę na kor swojej działalności i szukać konkretnych partnerstw oraz budować istotne kontakty. Wtedy sięgną po swoją książkę telefoniczną. A jeśli tam nie znajdą pomocy?

- Wówczas z pomocą przyjdzie im MasterMatch.online. Platforma buduje i utrzymuje relacje biznesowe, a szczególnie jest w stanie wesprzeć w tym innych przedsiębiorców, dla których szczególnie w niepewnych czasach nawiązane partnerstwa będą kluczowe. MasterMatch umożliwia właścicielom firm i specjalistom tworzenie bezpośrednich relacji oraz połączeń przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, do wymiany wiedzy i doświadczeń na wirtualnych kawach 1:1. MasterMatch.online to otwarcie na digitalizację, ale równie istotny jest czynnik ludzki, czyli indywidualne traktowanie każdego partnera w tworzącej się relacji biznesowej. Naszym celem jest sieć 10 000 użytkowników – Masterów, z Polski i ze świata, którzy sięgają po aplikację, aby odnaleźć dla siebie kluczowego partnera biznesowego 24/7. – tłumaczy Joanna Mosur.

Platforma buduje cyfrowe mosty między przedsiębiorcami. Jest w stanie wesprzeć ich w skalowaniu biznesu online. Łączy ona chłodne kalkulacje algorytmów z najnowszymi trendami marketingowymi
i przenosi radosną ludzką integrację do świata on-line tworząc całkowicie nową, skuteczną jakość.

 

MasterMatch.Online jest dostępny na wszystkich przeglądarkach internetowych, a aplikację na telefony komórkowe można pobrać w Apple Store i Google Play.

Więcej informacji https://mastermatch.online/

 

 

 

Marek Bryła, CTO, wszechstronny programista i architekt oprogramowania z ponad 14-letnim doświadczeniem. W swojej karierze pracował w dynamicznych startupach, gdzie miał okazję zajmować się tworzeniem od podstaw oraz kompleksowym rozwojem produktów software’owych B2C o wysokiej przepustowości. Ponadto obsługiwał międzynarodowe korporacje przy budowie i utrzymaniu systemów technologicznych w takich domenach jak CRM, sektor publiczny, farmacja oraz finanse i bankowość. Jest autorem i wykonawcą kilku aplikacji mobilnych popularnych w sklepie Google Play. Szczególnie interesuje go przetwarzanie języka naturalnego (NLP) oraz jego zastosowania w biznesie za pośrednictwem platformy MasterMatch.Online.

  Joanna Mosur, CEO, z powodzeniem przeszła wszystkie poziomy kariery w międzynarodowych organizacjach w USA, Kanadzie i Polsce. Przez ponad 7 lat praktycznego doświadczenia zarządzała portfelem ponad 40 złożonych projektów IT i ponad 10 inicjatyw strategii biznesowych oraz koordynowała różnorodne zespoły IT (programistów, analityków, testerów, udziałowców projektów). Jest szkoleniowcem i mentorem. Prowadzi własny ecommerce CorkVillage.com, a przedsiębiorczością zaraził ją ojciec, który prowadzi własny biznes. Joanna swoją międzynarodową wiedzę biznesową zdobywała na studiach: Finansowych w Polsce, Inżynierii finansowej w Szwecji, Agile Development na University of Virginia w USA, International Investment Funds Services w Irlandii oraz MBA na uczelni Asbiro w Polsce. Jej kompetencje potwierdzają Certyfikat Analityka Biznesowego(CCBA®) oraz zdany Chartered Financial Analyst poziom I. Uwielbia myślenie strategiczne oraz praktykuje analitykę danych (QlikView, BPMN, UML, SQL, C++).



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

k.zajkowska@agencjafaceit.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »