Technologie » Telekomunikacja

Nagroda „ Customer Value Leadership Award 2018” od Frost & Sullivan dla firmy Konftel

Konftel, jeden z największych producentów telefonów konferencyjnych, zdobył nagrodę „Customer Value Leadership Award 2018” przyznawaną przez wybitną amerykańską firmę analityczną Frost & Sullivan.

Według raportu wykonanego przez Frost & Sullivan, firma Konftel jest innowacyjna pod wieloma względami. Jednak to, co ją wyróżnia przede wszystkim to silna koncentracja na użytkowniku, zarówno w procesie projektowania jak i w czasie rozwoju technologicznego. Drugą ważną kwestią, stawiającą markę ponad innymi, jest opatentowana technologia dźwięku OmniSound. Dźwięk jest kluczowym elementem produktywnego spotkania na odległość, a opracowana przez firmę technologia czyni dźwięk doskonałym.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Od niedawna Konftel koncentruje się również na zwiększeniu produktywności wszystkich światowych konferencji wideo. Wszystkie nowe rozwiązania do wideokonferencji, opierają się na koncepcji Konftel OCC - One Cable Connection. Wystarczy wejść do sali, w której odbędzie się wideokonferencja Skype, Zoom, Webex lub inna, podłączyć kabel USB do laptopa i zacząć korzystać z profesjonalnej jakości obrazu i głosu – to proste!. W ten sposób podłączysz 1 kablem zarówno zewnętrzną kamerę, zestaw głośnomówiący i duży monitor. Całość sprawia, że produkty łączą doskonałą jakość z ich łatwością użycia.

„Dziękujemy Frost & Sullivan za nagrodę. To dla nas zaszczyt. Cały czas będziemy stawiać na rozwój technologiczny naszych produktów. Ułatwiliśmy już rozmowy na odległość w milionach spotkań w ciągu ostatnich 30 lat i obiecuję, że będziemy robić to dalej. Ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej jest fakt, że wszyscy zastanawiamy się, w jaki sposób wyjazdy służbowe firmy wpływają na środowisko. Spotkania na odległość stały się idealnym rozwiązaniem i są ważniejsze niż moglibyśmy sobie wyobrazić trzy dekady temu. Dlatego wspólnie zorganizujmy kolejne kilka milionów spotkań i ocalmy środowisko - z wideo lub bez, ale zawsze z doskonałym dźwiękiem i koncentracją na użytkowniku.” – mówi Jeff May, Dyrektor Regionalny w Konftel odpowiedzialny za Polski rynek.

 

Pełen raport Frost&Sullivan dostępny tutaj: https://ww2.frost.com/files/5715/3487/1651/Konftel_Award_Write_Up.pdf



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Krzysztof Kiszewski

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »