Firma » Finanse

Nagroda dla Dyrektor Marketingu Getin Noble Banku

Natalia Załęcka, Dyrektor Marketingu Getin Noble Banku została Osobowością Marketingu Roku 2012 za innowacyjne wykorzystanie nowych technologii. Wyróżnienie zostało przyznane przez kapitułę konkursu Dyrektor Marketingu Roku, organizowanego przez Mediarun.

Natalia Załęcka, która od 2 lat zarządza działem marketingu Getin Noble Bank, została wyróżniona za projekty marketingowe związane z wdrożeniem nowej strategii Getin UP. Odpowiadała m.in. za zmianę wizerunku marki Getin Bank, wprowadzenie zmian w ofercie produktowej, zaprojektowanie i uruchomienie całkowicie nowego rachunku zarówno na poziomie oferty produktowej, jak i dostępnych funkcjonalności oraz projekt nowych oddziałów banku. Nadzorowała także realizację kampanii marketingowej Getin UP.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

- Aby zwrócić uwagę na nasz rachunek bankowy postanowiliśmy zaskoczyć rynek i wdrożyć innowacyjny system bankowości internetowej i mobilnej, skupiający w sobie wszystkie znane na rynku nowości oraz kilka dodatkowych, dostępnych tylko dla klientów Getin Banku. Od pewnego czasu w naszej branży trwa swoisty wyścig technologiczny, w którym my postanowiliśmy wyprzedzić wielu doświadczonych konkurentów – mówi Natalia Załęcka.

 

Motto Getin UP to bankowość przemyślana od nowa. Rachunek oferuje liczne technologiczne innowacje, jak możliwość wykonania przelewu bez znajomości numeru konta adresata, przez Facebook, SMS lub e-mail, nowoczesną bankowość mobilną, płatności zbliżeniowe telefonem (NFC), aplikacje do zarządzania finansami osobistymi oraz liczne funkcjonalności pomagające w zmobilizowaniu się do oszczędzania. Dodatkowo w ramach rachunku można otrzymać pierwszą na świecie kartę MasterCard Display z ekranem pokazującym stan konta, która w tym roku otrzymała nominację do nagrody Cannes Lions.

Zanim została Dyrektorem Marketingu Getin Noble Banku, Natalia Załęcka pracowała w Dziale Strategii DDB Warszawa, gdzie realizowała projekty m.in. dla takich marek, jak: Eurobank, Unilever, Liberty Direct, LOT, Johnson&Johnson, Agros Nova. Ukończyła Zarządzanie i Marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz podyplomowe studia o kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na SGH.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

LHC

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »