Gospodarka » Żywność
Nagroda Superbrands dla Jana Niezbędnego!
Zobacz więcej zdjęć » |
Superbrands to największe w Polsce badanie skuteczności i wizerunku marek, które jest przeprowadzane w 80 krajach na całym świecie już od ćwierćwiecza. Elitarne grono zwycięzców plebiscytu jest wyłaniane przez konsumentów wspieranych głosem ekspertów. Próba badawcza obejmuje 10 tys. respondentów, a ocenie poddanych zostaje 2 tysiące marek w 100 kategoriach. Tegoroczna statuetka Superbrands dla Jana Niezbędnego dołącza do czterech innych przyznanych mu w tym projekcie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
– Odbieranie nagrody Superbrands to już niemal tradycja, ale co roku cieszymy się nią równie mocno i czujemy ogromną satysfakcję, że Polacy niezmiennie ufają naszej marce. Takie sukcesy dodają nam skrzydeł i motywują do jeszcze intensywniejszej pracy nad kreacją i doskonaleniem naszych produktów. Chcemy pozostać ulubioną marką Polaków i nadal skutecznie pomagać im w wykonywaniu codziennych obowiązków – mówi Bartłomiej Szakiewicz, marketing manager w firmie Sarantis Polska, właściciela marki Jan Niezbędny.
W konkursie przyznawana jest również nagroda honorowa dla wybitnej osobowości ze świata polityki lub show-biznesu, dlatego w tym roku przedstawiciele 30 marek świętowali sukces razem z Pawłem Pawlikowskim, reżyserem Oskarowej „Idy” oraz twórcą „Zimnej wojny”, nagrodzonej Złotą Palmą w Cannes. Historie sukcesu laureatów znalazły się w tegorocznym wydaniu Albumu Superbrands, który ma stanowić inspirację dla marek chcących podnosić swoją pozycję na rynku.
– Sympatia konsumentów jest dla nas najważniejsza, ale jesteśmy szczęśliwi, że docenili nas również znakomici specjaliści w dziedzinie marketingu i brandingu oraz że poprzez naszą historię możemy pomagać innym markom wykorzystywać swój potencjał – dodaje Bartłomiej Szakiewicz.
Nagroda Superbrands 2019 kontynuuje szereg sukcesów marki Jan Niezbędny. Spośród ostatnich warto wymienić nagrodę dla Najlepszego Produktu 2016 i 2017, a także pierwsze miejsce w badaniu Ulubiona Marka Polaków/Polek 2017 w kategorii „Akcesoria do sprzątania”. W roku 2018 JN wygrał plebiscyt „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” dla najlepszych produktów rynku FMCG. Z kolei w plebiscycie Superbrands 2018 znalazł się w zestawieniu 20 najsilniejszych marek na polskim rynku, bez podziału na kategorie.
Pasmo triumfów dowodzi, że strategia dostarczania klientom innowacyjnych i funkcjonalnych rozwiązań oraz poszerzania oferty o kolejne nowości w oparciu o potrzeby użytkowników spełnia swoje zadanie, a motto „Żyj wygodniej!” idealnie oddaje misję marki na rynku, niezmiennie zapewniając jej pozycję niekwestionowanego lidera segmentu.
Nadesłał:
agnieszka.robak
|
Komentarze (0)