Firma » Reklama
Nagrody Kreatura 2017 wręczone!
W tym roku do walki o Kreatury stanęły 132 projekty, spośród których do nagród nominowano 60 prac. Ostatecznie jury konkursowe, po burzliwych dwudniowych obradach, przyznało 17 nagród głównych i 38 wyróżnień.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Trzy nagrody główne otrzymała agencja VML Poland, która wspólnie z partnerskimi agencjami, zrealizowała projekty kreatywne dla marek Samsung, Showmax i Żywiec Zdrój. Agencja Just odebrała trzy statuetki za projekty dla Credit Agricole Bank Polska S.A., The Lorenz Bahlsen Snack-World oraz Hochland Polska. Agencja GoldenSubmarine zdobyła dwie Kreatury 2017 za realizacje dla marki Specjal.
Wśród zwycięskich kreacji największą grupę stanowiły projekty zrealizowane dla marek z branży piwnej. Kreaturami nagrodzono aż pięć kampanii z tego sektora, z czego aż trzy zostały przygotowane dla marek Specjal i Królewskie należących do Grupy Żywiec S.A., Silną stronę swoich kreacji zaprezentowały również sektory bankowy i FMCG. Uznanie jury zdobyły projekty zrealizowane dla Credit Agricole S.A., ING Banku Śląskiego i PKO Banku Polskiego oraz The Lorenz Bahlsen Snack-World, Hochland Polska i Żywca Zdrój.
Jury zdecydowało również o przyznaniu nagrody specjalnej za najbardziej ujmującą kreację, którą chciałoby osobiście zobaczyć w swoim sklepie osiedlowym. Nagroda trafiła do agencji DBA Box Office za pracę „Porter Podbity Śliwką” dla Browaru Jabłonowo.
W obradach jury, pod przewodnictwem Jacka Jurka, dyrektora kreatywnego agencji Just, udział wzięli także: Jarosław Boliński, producent i współzałożyciel studia produkcyjnego Propeller Film; Beata Dziwulska, senior digital & social media coordinator, Nestlé Polska SA; Filip Grześkowiak, creative director, GoldenSubmarine; Małgorzata Lenarczyk, head of communications, Grupa Cyfrowy Polsat; Wojciech Łebski, dyrektor kreatywny, Syzygy Warsaw; Aleksandra Marchocka, creative director, Peppermint; Tomasz Michalik, chief innovation officer, Insignia.
Ponadto podczas gali Kreatura 2017 ogłoszono zwycięzcę pierwszej edycji konkursu reklamy radiowej adFM Awards 2017, organizowanego przez Grupę RMF pod patronatem (Media & Marketing Polska). Pamiątkowy dyplom i kampania wartości 200 000 zł netto (po rabatach) w stacjach Grupy RMF trafiły do agencji Ogilvy & Mather za trailer filmu „Do ostatniego drzewa”, który był częścią kampanii dotyczącej Puszczy Białowieskiej „Ostatnie drzewo”.
Konkurs Niezależnej Kreacji Kreatura jest organizowany od 1996 roku przez jeden z najbardziej prestiżowych tytułów branżowych „Media & Marketing Polska” wydawany przez VFP Communications. Jego celem jest wyróżnienie i uhonorowanie twórców polskiej sztuki reklamowej.
Wręczenie statuetek odbyło się w warszawskim Pin-Up Studio. Galę Kreatury 2017 poprowadziła Marzena Rogalska.
Komentarze (0)