Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka
Najbardziej pożądane pisanki świata w Magnolia Park. Zobacz wystawę
Zobacz więcej zdjęć » |
Tradycję wręczania bogato zdobionych jaj wielkanocnych zapoczątkował Aleksander III. Car zamówił pierwszy złotniczy klejnot dla swojej żony Marii Fiodorownej w 1885 roku. Chciał zrobić wrażenie na ukochanej, dlatego prezent wykonano z najdroższych materiałów, a w środku ukryto niespodziankę - złotą kurę ozdobioną diamentową carską koroną.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Zlecenie otrzymała pracownia Piotra Fabergé. Praca rosyjskiego jubilera tak się spodobała, że każdego roku proszono go o wykonanie kolejnych jaj. W sumie powstało ich około 50. Dzisiaj uchodzą za symbol luksusu i osiągają zawrotne sumy na aukcjach. Klienci Magnolia Park mogą zapoznać się z replikami 10 wybranych dzieł - bezpłatnie do 30 marca.
– Wystawa replik jaj Piotra Fabergé zabiera nas w wyjątkową podróż w czasie – mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park. – Oprócz samych prac, które z pewnością stanowią największą atrakcję, można poznać ich fascynujące historie. To okazja, której nie można przegapić – dodaje.
Klienci zobaczą między innymi jajko upamiętniające koronację Mikołaja II i Aleksandry, które należy do najwspanialszych dzieł sztuki wykonanych przez pracownię Fabergé. Szacuje się, że gdyby oryginał został wystawiony na sprzedaż, osiągnąłby cenę 50 mln dolarów.
Na uwagę zasługuje też jajo z łabędziem. Jego nazwa pochodzi od ptaka-niespodzianki ukrytego we wnętrzu. Był wyposażony w mechanizm, który po włączeniu wprawiał go w ruch.
Z kolei inne jajko, z pnącymi różami, skrywało złoty łańcuch z miniaturą przedstawiającą carewicza Aleksego. Było prezentem cara Mikołaja II dla cesarzowej Aleksandry Fiodorownej z okazji narodzin syna.
Na co dzień Magnolia Park zapewnia najbardziej kompleksową ofertę handlową na Dolnym Śląsku. Liczy 100 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA). Działa tu ponad 260 sklepów, punktów usługowych, kawiarni i restauracji. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji aż 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych.
Wystawa jaj Fabergé
16-30 marca 2018 r.
Okolice sklepu Empik
Wystawa jest czynna w godzinach otwarcia Magnolia Park. Wstęp wolny
http://www.magnoliapark.pl/
Więcej informacji
Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych.
Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Aldo, Bershka, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, Pull&Bear, RESERVED, Saturn, Stradivarius, TK Maxx, TOUS, W. Kruk, Zara. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store, Superdry czy drugi w Polsce e-obuwie.pl. Marka zaproponowała przełomowy w skali europejskiej format, który łączy sprzedaż online z offline.
Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje 7-salowe kino Helios, salę zabaw dla dzieci Labibu i największe na Dolnym Śląsku Centrum Tańca Champion Team. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama, sklepu Komfort i czynnego do północy hipermarketu TESCO. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park - przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej.
Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 1600 miejsc w strefie restauracyjnej, z których blisko połowa znajduje się w lokalach z obsługą kelnerską. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki - sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Jako pierwsza galeria handlowa w regionie wprowadziła stałą, darmową usługę Personal Shopping – indywidualnych zakupów w towarzystwie stylistki.
Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową - to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent.
Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl. Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.
Multi Corporation to wiodący właściciel, zarządca oraz deweloper wysokiej jakości centrów handlowych w Europie oraz Turcji. Jest to dobrze dokapitalizowana pan-europejska platforma nieruchomości handlowych zorientowana na wzrost, a jej działalność koncentruje się na generowaniu, zarządzaniu i zwiększaniu trwałych dochodów z najmu. Obiekty Multi Corporation są też często katalizatorem wzrostu gospodarczego oraz odnowy społecznej w miastach i regionach, w których działają. Od powstania w 1982 roku firma brała udział w ponad 180 projektach oraz jest właścicielem lub zarządcą 60-ciu centrów handlowych. Multi Corporation działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w Belgii, Czechach, Niemczech, we Włoszech, w Polsce, Portugali, Słowacji, Hiszpanii, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii i Turcji.
Nadesłał:
PREXPERT
|
Komentarze (0)