Kobieta, zdrowie, uroda » Uroda

NAJNOWSZE TRENDY ŻYWIENIOWE – ŻYWNOŚĆ BIO, BEZ GLUTENU I SUPERFOODS W LIDLU

NAJNOWSZE TRENDY ŻYWIENIOWE – ŻYWNOŚĆ BIO, BEZ GLUTENU I SUPERFOODS W LIDLU
Zobacz więcej zdjęć »
Podobnie jak w modzie, również w kuchni każdy rok przynosi nowe trendy. Od kilku lat zauważalne jest zainteresowanie zdrową i naturalną kuchnią, która wkroczyła nie tylko do wielu kawiarni czy restauracji, ale również na polskie stoły.

Dlatego 8 sierpnia we wszystkich sklepach Lidl zaczyna się Tydzień BIO, podczas którego będzie można nabyć zdrowe produkty: żywność organiczną, artykuły bez glutenu, bez laktozy i tzw. superfoods.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Postaw na BIO

Częścią popularnego trendu „slow food”, polegającego na starannym wyborze spożywanych produktów i delektowaniu się przygotowanymi potrawami w gronie bliskich, przy wspólnym stole, jest moda na żywność organiczną. Artykuły oznaczone znakiem BIO stanowią gwarancję tego, że dany produkt został wyprodukowany w sposób ekologiczny – respektujący naturalne cykle biologiczne i minimalizujący wpływ człowieka na środowisko. Co istotne, żywność BIO jest pozbawiona modyfikacji genetycznych (GMO). W najnowszej ofercie Lidla znalazł się szeroki wachlarz produktów organicznych, m.in.: kanadyjski BIO syrop klonowy (14,99 zł/1 opak./250 ml) pochodzący z biologicznych upraw – doskonały do pieczenia, gotowania, naleśników i deserów, kawa pełnoziarnista Arabica Bellarom BIO (34,99 zł/1 opak./1 kg) oraz herbata BIO w torebkach (4,49 zł/1 opak.), dostępna w kilku smakach. W specjalnej ofercie będzie można znaleźć również BIO nabiał, m.in.: BIO Twaróg z chudym jogurtem Milbona (3,49 zł/1 opak./250 g) czy ser Mozzarella BIO (3,99 zł/1 opak./125 g) oraz artykuły zbożowe m.in.: BIO spaghetti Combino (3,99 zł/1 opak./500 g) i BIO ryż Golden Sun (4,99 zł/1 opak./500 g) – do wyboru ryż ziarnisty lub brązowy, które mogą stanowić bazę do wielu dań.

 

 

Spróbuj bez glutenu i laktozy

Najnowsza oferta Lidla powstała również z myślą o osobach cierpiących na nietolerancję laktozy i glutenu. Współcześnie osoby chorujące m.in. na celiakię nie muszą ograniczać swoich posiłków. Szeroki wybór specjalnych produktów pozwala im na skomponowanie wielu wartościowych potraw. Osobom, które są na diecie bezglutenowej, Lidl proponuje Parówki Pikok Pure z szynki 93% (4,69 zł/1 opak./240 g), Polędwicę Pikok Pure pieczoną w plastrach (3,99 zł/1 opak./100 g) oraz specjalnie dla dzieci Szynkę Pikok Piratki w plastrach z 98% fileta z kurczaka (3,79 zł/1 opak./100 g). Wszystkie te produkty nie zawierają konserwantów, fosforanów, barwników i glutaminianu monosodowego. Natomiast dla tych, którzy nie mogą spożywać produktów z laktozą, w asortymencie Lidla znalazły się m.in.: mleko Pilos bez laktozy 1,5 % (2,19 zł/1 opak./1 l), napój sojowy Milbona bez laktozy (5,99 zł/1 opak./1 l) oraznapój owsiany lub ryżowy Joya (7,99 zł/1 opak./1 l).

 

Czas na superfoods

Superfoods to żywność naturalna i nieprzetworzona, która zawiera wyjątkowo cenne dla organizmu człowieka składniki. W ofercie Lidla dostępny będzie duży wybór markowych produktów wysokiej jakości w wyjątkowo niskich cenach, w tym: nasiona Chia (4,49 zł/1 opak./150 g), będące źródłem białka i kwasów omega-3, Quinoa, czyli komosa ryżowa (7,49 zł/1 opak./250 g), przeznaczona również dla wegan i wegetarian, doskonała jako zamiennik ziemniaków, kasz i ryżu o dużej zawartości białka oraz łuskane nasiona konopi(11,99 zł/1 opak./150 g), zawierające witaminy E, B1, B3, B6.

 

 

Najnowsza oferta Lidla, dostępna w ramach Tygodnia BIO, to duży wybór artykułów naturalnych, które idealnie sprawdzą się dla każdego, kto śledzi najnowsze trendy żywieniowe lub po prostu ceni zdrową i smaczną kuchnię. Dlatego już 8 sierpnia warto odwiedzić sklepy Lidl, gdzie dostępny będą produkty BIO, superfoods, bez glutenu i bez laktozy.

 

Informacje o firmie:

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10.000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 550.

 

Dalsze informacje znajdą Państwo na naszych stronach:

www.lidl.pl

Facebook https://www.facebook.com/lidlpolska

Instagram https://www.instagram.com/lidlpolska/

Youtube https://www.youtube.com/user/LidlPolskaPL

 

 

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Anna Grońska

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »