Kultura, sztuka » Kultura
Najpiękniejsza Polka reklamuje Bonarkę
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
To pierwsze takie wyróżnienie dla Małgorzaty Kożuchowskiej, znanej w całej Polsce przede wszystkim z ról serialowych („Rodzinka.pl”, „M jak miłość”) oraz wybitnych ról w spektaklach Teatru Narodowego. Wcześniej aktorka nagradzana była m.in. własnym odciskiem dłoni na Promenadzie Gwiazd w Międzyzdrojach, Telekamerą (dwukrotnie), Złotą Kaczką czy tytułem „Kobiety Roku Glamour”.
„W imieniu Bonarka City Center gratulujemy pani Małgorzacie tego wyróżnienia. Małgorzata Kożuchowska jest niezaprzeczalną ikoną stylu i elegancji - ta nagroda należała się jak nikomu innemu” – tak na wieść o wynikach poniedziałkowego plebiscytu zareagował Marcin Berendt, kierownik marketingu Bonarka City Center. „Jest nam tym bardziej miło, że już od roku współpracujemy z panią Małgorzatą Kożuchowską i jesteśmy z tej współpracy niezwykle zadowoleni. Urzekła nas wszystkich swym profesjonalizmem i zaangażowaniem. Reklamy z jej udziałem wyróżniają się wśród innych, a organizowane w naszym centrum imprezy, z udziałem naszej ambasadorki, cieszą się wielką popularnością.”
Nie da się nie zauważyć związku między wyrazistą kampanią reklamową z udziałem Małgorzaty Kożuchowskiej a bardzo dobrymi wynikami Bonarki. Z ubiegłorocznych badań marketingowych przeprowadzonych na zlecenie Bonarki wynika, że mimo tego, iż jest to najmłodsza galeria handlowa w Krakowie, to już wypracowała sobie pozycję centrum o najwyższej świadomości marki w kategorii „top of mind” (oznacza to, że badani na pytanie jakie znają galerie handlowe w Krakowie w pierwszej kolejności wymieniają Bonarkę) i najwyższym odsetku lojalnych klientów. Aż 1/3 respondentów wymienia Bonarka City Center na pierwszym miejscu znanych sobie krakowskich galerii handlowych, a 1/4 przyznaje, że jest to miejsce, w którym najczęściej robi zakupy. Ponad połowa wszystkich klientów Bonarka City Center odwiedza ją częściej niż raz w miesiącu. Wyniki odwiedzalności są optymistyczne: co roku zakupy robi u nas coraz więcej klientów, w 2012 r. było ich prawie o 8% więcej niż w 2011 r. I to wszystko udało się osiągnąć w trudnym, bo kryzysowym roku.
Nadesłał:
bezstronny22
|
Komentarze (0)