Firma » Reklama
Najpopularniejsze marki elektroniczne na Facebooku w Polsce
Zobacz więcej zdjęć » |
Strona @TelefonySamsung, z liczbą ponad 950 tyś, są na drugiej pozycji w elektronicznym zestawieniu. Trzecie miejsce zajmuje profil @PlayStationPolska lubiana przez ponad pół miliona użytkowników Facebooka. Wśród dziesięciu najpopularniejszych brandów znalazły się również Lenovo, Intel, Sony, Nikon, Xbox oraz LG.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Mimo, iż Samsung zdecydowanie wyprzedza pozostałe marki w liczbie posiadanych fanów, to w listopadzie (a zwłaszcza pod koniec miesiąca) nowych zainteresowanych znacznie szybciej pozyskiwała strona PlayStation Polska.
Podobnie było z zaangażowaniem. Spośród trzech najpopularniejszych kont na Facebooku, to marka PlayStation uzyskała najwyższy wskaźnik Engagement Rate. Ilustruje on jak bardzo angażujące są treści publikowane na stronie. Wskaźnik liczony jest na podstawie stosunku liczby interakcji pod postami: reakcje, komentarze, udostępnienia; do liczby fanów w dniu publikacji treści.
Analizując wszystkie strony, które znalazły się w listopadowym zestawieniu, najbardziej angażujące treści publikowane były na kontach Intel Polska, Xbox Polska oraz PlayStation Polska.
Wśród trzech najbardziej angażujących postów w listopadzie znalazły się wpisy marek: Intel, Lenovo oraz Xbox.
Na stronie internetowej napoleoncat.com, w zakładce Rankingi, dostępne jest pełne zestawienie wszystkich skatalogowanych przez nas profili na Facebooku. Jeśli Waszym zdaniem brakuje tam jakiegoś profilu lub któryś z nich powinien znaleźć się w innej kategorii, piszcie śmiało na hello@napoleoncat.com.
NapoleonCat umożliwia szczegółową analitykę dowolnego, publicznie dostępnego profilu na Facebooku, Twitterze, Instagramie, YouTube, Google+ i Pinterest oraz pozwala śledzić efekty działań własnych oraz konkurencji. Jeśli chcesz mieć dostęp do danych analitycznych kont społecznościowych, wypróbuj darmowy dostęp do naszego narzędzia.
Nadesłał:
KnowledgeHub Fund
|
Komentarze (0)