Technologie » Komputery

Najwięcej wydarzeń online w zeszłym roku związanych było z edukacją

Największą grupą ekspertów w zeszłym roku, którzy korzystali z polskiej platformy do spotkań online i webinarów, byli szkoleniowcy, trenerzy i osoby zajmujące się coachingiem (31 proc.).

Największą grupą ekspertów w zeszłym roku, którzy korzystali z polskiej platformy do spotkań online i webinarów, byli szkoleniowcy, trenerzy i osoby zajmujące się coachingiem (31 proc.). Na drugim miejscu znaleźli się marketerzy i sprzedawcy (24 proc.), a podium zamknęły spotkania biznesowe (16 proc.). Dalej ex aequo znaleźli się nauczyciele i przedstawiciele sektora medycznego (po 12 proc.). Dla porównania w 2021 roku aż 41 proc. wydarzeń online było związanych z branżą edukacyjną, 19 proc. z marketingiem i PR-em, a 16 proc. z bezpośrednią sprzedażą. ClickMeeting podsumowuje 2022 rok w najnowszym raporcie “State of online events”.


Na prowadzenie wysunęła się branża medyczna

W tym roku w zestawieniu branż, które korzystały z polskiej platformy do spotkań online i webinarów wyróżnił się obszar medyczny. Patrząc na średnią liczbę uczestników na pojedynczych wydarzeniach w poszczególnych kategoriach, wydarzenia związane z coachingiem i consultingiem przyciągnęły 1486 widzów, z marketingiem 2157, z edukacją 2267, a z medycyną 4806. 

W 2022 roku aż 12 proc. wszystkich wydarzeń zorganizowanych za pośrednictwem  naszej platformy związanych było z medycyną. Widząc rosnącą aktywność tego sektora w obszarze wydarzeń online, postanowiliśmy w tym roku po raz pierwszy wyodrębnić tę kategorię w naszym corocznym zestawieniu. Co ciekawe, zauważyliśmy, że z ClickMeeting korzystają nie tylko lekarze, terapeuci i inni specjaliści, którzy udzielają porad i przyjmują pacjentów online, ale również firmy szkoleniowe i branżowe instytucje edukacyjne, które oferują szkolenia zarówno dla przedstawicieli zawodów medycznych, jak i szerszego grona osób zainteresowanych tymi zagadnieniami. To właśnie szkoleniowcy tworzą najwięcej wydarzeń na naszej platformie, a edukatorzy z branży medycznej przyciągają na nie zdecydowanie najwięcej uczestników. Tworzą również najdłuższe wydarzenia – komentuje Dominika Paciorkowska z ClickMeeting

Najwięcej wydarzeń związanych z edukacją, a najdłuższe z coachingiem i consultingiem

Patrząc na średnią liczbę wydarzeń tworzonych przez jednego organizatora na polskiej platformie do spotkań online i webinarów, pierwsze miejsce cały czas zajmuje kategoria edukacji – 517 wydarzeń. Zaraz za nią znalazła się medycyna z 169 wydarzeniami, a dalej: coaching i consulting (125 wydarzeń) i marketing (114 wydarzeń).

Natomiast kiedy przyjrzymy się długości wydarzeń online, to na pierwszym miejscu znajduje się branża związana z coachingiem i consultingiem, tu użytkownicy średnio spędzali 137 minut. Na drugim miejscu znalazła się kategoria marketingu (136 minut), a dalej: medycyna (127 minut) i edukacja (76 minut). 

Największe zaangażowanie użytkowników w obszarze edukacji

W najnowszym raporcie “State of online events” przedstawiono również, jak wygląda zaangażowanie użytkowników w poszczególnych branżach. Na pierwszym miejscu znalazła się edukacja z 82 proc. zaangażowaniem, na drugim coaching i consulting (68 proc.) i dalej: marketing (56 proc.) oraz medycyna (35 proc.). 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

marta.wujek@rocketscience.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Za 2 dni:
Gala Interaktywnych
dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »