Moda » Obuwie
Największy sklep CCC w regionie już otwarty. Zobacz zdjęcia
Zobacz więcej zdjęć » |
Większa powierzchnia to przede wszystkim duże udogodnienie dla mieszkańców Wrocławia
i całego regionu, którzy robią zakupy w Magnolia Park. Nowy sklep CCC oznacza, że mogą cieszyć się największym wyborem asortymentu marki na Dolnym Śląsku. To przede wszystkim obuwie damskie, męskie i dziecięce na każdą okazję – od butów na co dzień, przez sportowe aż po eleganckie, skórzane. W ofercie można znaleźć również torebki, kosmetyki do pielęgnacji obuwia, akcesoria i drobną galanterię.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Sklep zaaranżowany został w nowej koncepcji CCC. Charakteryzuje się nowoczesnością oraz wyraźnym podziałem produktowym. Kolorystyka wnętrza jest stonowana i pasuje do flagowej, pomarańczowej barwy marki. Meble zostały utrzymane w minimalistycznym designie.
- Nowa odsłona CCC w Magnolia Park to przestrzeń, jakiej nie ma żaden inny sklep w regionie. To także rozszerzony, największy wybór produktów oraz atrakcyjne rabaty, które firma zaproponowała na dobry początek działalności odświeżonego lokalu. Warto się o tym przekonać osobiście – mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.
Nowy, niemal dwukrotnie większy lokal znajduje się obok hipermarketu Tesco (parter galerii handlowej). Uzupełnia ofertę sklepów obuwniczych w Magnolia Park. Bogaty wybór butów proponuje tutaj między innymi Aldo, Apia, Badura, Crocs, Deichmann, Ecco, Geox, Gino Rossi, Intershoe, Prima Moda, Ryłko, Salamander, Venezia czy Wojas.
Nowy sklep to również jedna z wielu nowości w największej galerii handlowej na Dolnym Śląsku. W ostatnim czasie pojawił się tutaj pierwszy w Polsce punkt stacjonarny marki Freddy, debiutujące na Dolnym Śląsku sklepy Tezenis i Tea&Tea, a także lokal fryzjerski Jean Louis David i dwa salony optyczne - Trendy Opticians i Design Optyk.
Magnolia Park zapewnia najbardziej kompleksową ofertę handlową na Dolnym Śląsku. Liczy 100 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA). Działa tu ponad 260 sklepów, punktów usługowych, kawiarni i restauracji. Klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych.
Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych.
Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Aldo, Bershka, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, Pull&Bear, RESERVED, Saturn, Stradivarius, TK Maxx, TOUS, W. Kruk, Zara. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store czy Superdry. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje 7-salowe kino Helios, salę zabaw dla dzieci Labibu, największe na Dolnym Śląsku Centrum Tańca Champion Team i centrum Jatomi Fitness. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama, sklepu Komfort i czynnego do północy hipermarketu TESCO. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park - przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej.
Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 1600 miejsc w strefie restauracyjnej, z których blisko połowa znajduje się w lokalach z obsługą kelnerską. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki - sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Jako pierwsza galeria handlowa w regionie wprowadziła stałą, darmową usługę Personal Shopping – indywidualnych zakupów w towarzystwie stylistki.
Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową - to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent.
Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na
www.magnoliapark.pl
Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.
Multi Corporation to wiodący właściciel, zarządca oraz deweloper wysokiej jakości centrów handlowych w Europie oraz Turcji. Jest to dobrze dokapitalizowana pan-europejska platforma nieruchomości handlowych zorientowana na wzrost, a jej działalność koncentruje się na generowaniu, zarządzaniu i zwiększaniu trwałych dochodów z najmu. Obiekty Multi Corporation są też często katalizatorem wzrostu gospodarczego oraz odnowy społecznej w miastach i regionach, w których działają. Od powstania w 1982 roku firma brała udział w ponad 180 projektach oraz jest właścicielem lub zarządcą 60-ciu centrów handlowych. Multi Corporation działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w Belgii, Czechach, Niemczech, we Włoszech, w Polsce, Portugali, Słowacji, Hiszpanii, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii i Turcji.https://www.magnoliapark.pl/
Nadesłał:
PREXPERT
|
Komentarze (0)