Zdrowie » Dziecko
Największy w Europie turniej minisiatkówki z Communication Unlimited
Zobacz więcej zdjęć » |
Eliminacje trwają cały rok i prowadzone są na szczeblach miejskich i wojewódzkich. W czasie ich trwania atmosfera jest sukcesywnie podgrzewana dzięki aktywnej komunikacji prowadzonej przez agencję na stronie internetowej i fanpage’u oraz Instagramie Kinder+Sport. Głównym celem programu jest promowanie zdrowej rozrywki wśród najmłodszych. Dlatego właśnie dialog prowadzony z użytkownikami w mediach społecznościowych nie sprowadza się wyłącznie do relacjonowania rozgrywek, ale jest rozszerzony o edukowanie odnośnie korzyści płynących z uprawiania sportu oraz budowanie społeczności młodych siatkarzy, ich rodziców, a także byłych uczestników finałów. Communication Unlimited jest także autorem materiałów merytorycznych wykorzystywanych przy komunikacji programu na terenie szkół.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Podczas samych finałów panuje niezwykła atmosfera. Tutaj nie ma przegranych. Zwycięża każdy, kto potrafi współdziałać w drużynie, intensywnie trenuje i daje z siebie wszystko. Turniej to jednak nie tylko mecze – to mnóstwo okazji do networkingu i wymiany kontaktów. Bo Kinder+Sport to rozwój na każdej płaszczyźnie, a wspólne doświadczenia sportowe zbliżają i przekształcają się w przyjaźń na całe życie. Niemałe znaczenie dla klimatu wydarzenia ma oprawa przygotowana przez agencję – mowa o efektownym brandingu hal, w których odbywają się rozgrywki, sprzętu sportowego oraz nagród dla najlepszych zawodników.
Na mistrzów Kinder+Sport co roku czeka wyjazd na ważne wydarzenie pełne sportowych emocji. Na przestrzeni lat były to między innymi Mistrzostwa Świata w piłce siatkowej w Łodzi w 2014 roku oraz Final Six Ligi Światowej w Krakowie w roku 2016. Dwa lata temu najlepsi z najlepszych mieli okazję wyjechać na wystawę Expo do Mediolanu, gdzie pojawił się także pawilon Kinder+Sport, w którym można było się dowiedzieć wszystkiego o programie. Komunikacja w mediach społecznościowych tych pełnych pozytywnych emocji wydarzeń należała do agencji Communication Unlimited.
Bez wątpienia wspaniałą nagrodą dla młodych siatkarzy jest także możliwość obcowania z idolami – mowa tu o ambasadorach programu, którymi są Sebastian Świderski (siatkarz, trener, zawodnik reprezentacji Polski i prezes zarządu ZAKSA Kędzierzyn Koźle) i Piotr Gruszka (siatkarz, trener, rekordzista pod względem liczby meczów rozegranych w kadrze, a z czasem jej kapitan). Obaj są obecni podczas trwania finałów, kibicują uczestnikom i rozdają autografy. Piotr Gruszka wystąpił także w nagranych przez agencję materiałach instruktażowych dla młodych siatkarzy. Można je obejrzeć na kanale YouTube Kinder+Sport.
Przyczyniamy się do rozwoju sportu i zdrowego tryb życia wśród dzieci. – mówi Elżbieta Wojtczak, CEO agencji – Musimy pamiętać, że program powstał 10 lat temu, kiedy marketing był dużo bardziej skoncentrowany na realizacji zadań sprzedażowych. W Communication Unlimited od początku myśleliśmy dużo szerzej i głębiej o komunikacji marketingowej, która jest skuteczna tylko wtedy, gdy rzeczywiście angażuje. Trafia do naszych emocji i oczekiwań. Nie tylko kreuje obietnice, ale przede wszystkim je spełnia. To ogromna satysfakcja dla agencji.
Przez długi czas rozgrywki finałowe prowadzone były w Zabrzu, następnie przenoszone były kolejno do Drzonkowa, Krakowa i Częstochowy. W tym roku ponownie stolicą polskiej minisiatkówki będzie Zabrze. Jubileuszowy, dziesiąty turniej odbędzie się tam w dniach 26-29 czerwca!
Nadesłał:
a.sobczak@wp.pl
|
Komentarze (0)