Firma » Reklama
Nantes ponownie wybiera Praktyków
Zobacz więcej zdjęć » |
Celem współpracy jest stworzenie nowoczesnej internetowej platformy sprzedażowej kosmetyków Nantes. Sklep internetowy ma być podstawowym i skutecznym źródłem dystrybucji kosmetyków Nantes w sieci.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W związku z tym do zadań Praktyków należy uruchomienie i koordynacja e-sklepu oraz jego promocja, m.in. poprzez działania e-marketingowe i e-PR-owe. Pierwszym spodziewanym efektem jest zainicjowanie sprzedaży kosmetyków w Internecie, w etapach późniejszych - zwiększenie obrotów sklepu.
Działania Praktyków są także ukierunkowane na stworzenie spójnego, nowatorskiego wizerunku samej firmy Nantes jako eksperta w dziedzinie kosmetologii oraz zwrócenie uwagi na skuteczność nanotechnologii, na bazie której powstają innowacyjne kosmetyki NANTES.
Pierwsze działania internetowe skierowane do kobiet aktywnych, nowoczesnych i otwartych na nowoczesne rozwiązania w branży kosmetologicznej Praktycy podejmują już w połowie maja. Sklep Nantes rusza wtedy z ogólnopolską akcją testowania NANOkosmetyków pod hasłem: NANOtechnologia Piękna... Zostań naszą Trendsetterką! Praktycy, korzystając z serwisów społecznościowych oraz portali kobiecych, będą rekrutować panie, które zostaną Trendsetterkami kosmetyków Nantes. Zadaniem internautek będzie przetestowanie darmowych kosmetyków i wyrażenie opinii na ich temat. Dla najaktywniejszych testerek przewidziano wiele cennych nagród, m.in. zestawy kosmetyków, bony i zniżki rabatowe do wykorzystania w sklepie Nantes.pl. Nagrodą główną będą profesjonalne zabiegi kosmetyczne w Klinice Zdrowia i Urody Nantes.
Więcej na temat idei Nantes oraz fenomenu NANO-wody: http://sklepnantes.pl/idea-nantes (prezentacja video).
Agencja Praktycy już po raz drugi została wybrana przez klienta. Wcześniejsze działania marketingowow-PR-owe były ukierunkowane na otwarcie pierwszej w Polsce specjalistycznej Kliniki Zdrowia i Urody NANTES. Agencja była odpowiedzialna m.in. za przygotowanie strategii marketingowo-PR-owej, wprowadzenie na rynek Kliniki NANTES, zaplanowanie i zakup mediów, przygotowanie i wykonanie kreacji reklamowych, organizację konferencji prasowej oraz wydarzeń dla VIP-ów oraz 2-dniowego eventu dla potencjalnych klientów, prowadzenie działań Media Relations i ePR. O pozytywnych efektach kampanii można przeczytać na stronie: http://www.praktycy.com/infoteka/Case_study_NANTES_Praktycy.pdf
Sklep internetowy: http://www.nantes.pl/
Nadesłał:
Agencja Praktycy.com
|
Komentarze (0)