Firma » Reklama

Napoleon z Carrefour jedną z najlepszych polskich kampanii teaserowych

Napoleon z Carrefour jedną z najlepszych polskich kampanii teaserowych
Zobacz więcej zdjęć »
Portal nowymarketing.pl umieścił kampanię Carrefour Polska, której bohaterem był Napoleon, wśród pięciu najlepszych działań teaserowych w historii polskiej reklamy. Kampania firmy Carrefour jest najmłodsza, spośród wszystkich uwzględnionych.


„Bonjour w Carrefour” to pierwsza, w 19-letniej historii Carrefour Polska, kampania marketingowa o tak dużej skali i zasięgu. Została podzielona na dwa etapy. Pierwszy z nich, teaser, zachęcał odbiorców do odgadnięcia źródła nagłego zainteresowania francuskiego cesarza sprawami Polski i odsyłał na stronę internetową www.cozamierzanapoleon.pl, która wzbudziła zainteresowanie prawie 5 milionów internautów, a każdy z nich spędzał na stronie około 5 minut. Natomiast od 8 marca br. kampania przeszła w swoją drugą, właściwą fazę pod hasłem „Bonjour w Carrefour”, podczas której Napoleon jako Strażnik Jakości i Niskich Cen opowiedział o zmianach, jakie nastąpiły w sklepach. Specjalne biuro powstało pod adresem: http://biuronapoleona.carrefour.pl/, gdzie Internauci mogą znaleźć informacje o produktach, promocjach i kolejnych kampaniach Napoleona.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Podczas trwania kampanii Napoleon wydał żartobliwe dekrety, dotyczące produktów sprzedawanych w Carrefour. Cesarz Francji uległ aromatycznym zapachom Wędzarni Carrefour, odkrył zalety oferty zdrowych produktów, a nawet dwukrotnie odwiedził psychoanalityka – będąc pod wrażeniem promocji „1+1 za 1 zł” i „1+1 za 50%”. Natomiast w ostatnim czasie Napoleon instruował selekcjonera piłkarskiej reprezentacji i planował wakacyjny wypoczynek, dzięki ofercie dostępnej w sklepach Carrefour. To jednak nie koniec intrygujących poczynań Napoleona. W kolejnych odsłonach kampanii nadal będzie on zadziwiał swoimi pomysłami i pilnował dotrzymywania swoich obietnic w Carrefour.

Misja Napoleona w Carrefour jest odpowiedzią na oczekiwania klientów. Bohater kampanii wyjaśnia i przybliża klientom 5 strategicznych dla Carrefour obszarów, jakimi są: jakość, wybór, niskie ceny, zdrowie oraz bliskość, zarówno poprzez dostępność naszych sklepów, ale co ważniejsze - bliskość w relacjach z klientami.

Ranking w całości jest dostępny na stronie internetowej: http://nowymarketing.pl/a/9802,top-5-polskich-kampanii-teaserowych. Wszystkie spoty z Napoleonem można obejrzeć na stronie internetowej: https://www.youtube.com/user/CarrefourPL.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Biuro Prasowe Carrefour

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »