Firma » Reklama
NapoleonCat wprowadza nowe opcje automatycznej moderacji treści na Facebooku
Nowa opcja na platformie NapoleonCat umożliwia definiowanie konkretnych działań do postów na stronie, komentarzy, prywatnych wiadomości oraz komentarzy do ukrytych postów na Facebooku. NapoleonCat może publikować odpowiedzi, przesyłać e-mailem pytania użytkowników do odpowiednich osób w firmie, czy np. kasować spam z komentarzy. Platforma rozbudowała funkcję automoderacji o kolejne opcje. Teraz jej użytkownicy mają możliwość ukrycia wybranych treści – zarówno na podstawie rodzaju kontentu oraz słów kluczowych które zawiera lub tych od konkretnego, wcześniej zdefiniowanego użytkownika.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Ukrywanie komentarzy, czy postów wysyłanych na stronę jest dużo lepszym rozwiązaniem, niż całkowite ich kasowanie. Ukryta treść jest bowiem dostępna dla jej autora, nie jest natomiast widoczna dla fanów danej strony. Dzięki temu można w łatwy sposób zarządzać negatywnymi opiniami oraz radzić sobie z tzw. „trollami”. Wprowadzona aktualizacja reguł automoderacji pozwala, na podstawie wcześniej zdefiniowanych zasad, automatycznie ukrywać komentarze użytkowników (również do ukrytych postów), czy wysłane przez nich na stronę posty. Nowa funkcja daje możliwość doprecyzowania, tak iż reguła będzie działała do wybranego wcześniej rodzaju treści, czy też zdefiniowanego słowa kluczowego.
Więcej informacji o funkcjach i sposobach ich wykorzystania na blogu NapoleonCat.
NapoleonCat to autorska platforma do zarządzania marką w social mediach od Polski po Brazylię. Klienci Napoleona to agencje social media, domy mediowe, wydawcy, e-commerce. Napoleon jest członkiem elitarnej grupy partnerów Facebooka Preferred Marketing Developer Program, co daje gwarancję dostarczania rozwiązań na najwyższym poziomie. Platforma dostarcza szeroki zakres danych analitycznych z platform tj. Facebook, Twitter, YouTube, Instagram. Więcej informacji: https://napoleoncat.com/.
Nadesłał:
KnowledgeHub Fund
|
Komentarze (0)