Technologie » Komputery
Natec odświeża swoje Brand Identity
Zobacz więcej zdjęć » |
Nowe logo charakteryzuje minimalizm, który doskonale wpisuje się we współczesne trendy w projektowaniu. Użycie technicznego „fontu” nawiązuje do misji marki, którą jest dostarczenie każdemu klientowi innowacyjnego produktu, jak najlepszej jakości niezależnie od tego czy będzie nim zaawansowana elektronika użytkowa, czy najdrobniejsze akcesoria.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Z korzyścią dla firmy wyszło również odświeżenie layoutu opakowań. Projektanci firmy Natec postawili na jasną kolorystykę, czytelne symbole i nowoczesne wzornictwo, które swoją formą zwracają uwagę klienta.
Wykorzystanie elementów przypominających układ elektroniczny oraz stonowana kolorystyka pozwalają potencjalnym klientom skupić się na grafice produktu, a nie na krzykliwym opakowaniu. By podkreślić atrakcyjność urządzeń i akcesoriów, każde z opakowań jest miejscami uszlachetniane lakierem UV.
Zmianie wizualnej ulegnie również wizerunek produktów już dostępnych na rynku – ich layout będzie systematycznie modernizowany zgodnie z nową identyfikacją wizualną firmy. Od początku października b.r. na rynek będą wprowadzane produkty wyłącznie w nowej szacie graficznej.
Nadesłał:
Entrymedia
|
Komentarze (1)
Świetnie techniczne logo i to ścięte "n" - a znamy się na projektach logo https://www.logo-logo.pl/