Zdrowie » Medycyna

Nationale-Nederlanden wspiera męską kampanię Movember Polska 2015

Nationale-Nederlanden wspiera męską kampanię Movember Polska 2015
Zobacz więcej zdjęć »
Nationale-Nederlanden (wcześniej ING Życie) wspiera tegoroczną, polską edycję międzynarodowego ruchu Movember. Celem przedsięwzięcia jest podnoszenie świadomości mężczyzn w zakresie profilaktyki nowotworowej.
Jest to coroczna akcja, trwająca miesiąc, w której uczestnictwo polega na zapuszczeniu wąsów w listopadzie jako manifeście włączenia się w kampanię. Poprzez zainteresowanie mężczyzn udziałem w niej ruch Movember ma nadzieję osiągnąć wzrost liczby wczesnych diagnoz oraz efektywnej walki z chorobą. Poza zachęcaniem panów do regularnych badań Movember stara się także przekonać ich, że powinni m.in. prowadzić zdrowszy tryb życia.

Włożyliśmy dotychczas wiele energii w działania, mające na celu propagowanie profilaktyki nowotworowej. Aktualnie, już jako Nationale-Nederlanden rozszerzamy spektrum naszych działań i tym samym robimy kolejny krok w tak ważnym temacie, jakim jest zachęcenie Polaków do korzystania z badań profilaktycznych. Tym razem działania adresujemy również do mężczyzn, bowiem w rozpoczętej przez nas kampanii „Cieszę się, że to zrobiłam/zrobiłem" po raz kolejny podejmujemy temat chorób nowotworowych. Z organizatorami kampanii Movember Polska połączył więc nas wspólny cel - przekonanie panów do stosowania profilaktyki nowotworowej. Wierzymy, że dzięki niestandardowym akcjom zachęcimy mężczyzn do troski o to, co najważniejsze - własne zdrowie i życie. Bo profilaktyka nowotworowa to nic skomplikowanego i trudnego. Wystarczy tylko chcieć wdrożyć jej zasady do codziennego życia i konsekwentnie je stosować. Warto, bo jest to najprostszy krok do zdrowia - wyjaśnia Marta Pokutycka-Mądrala, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej w Nationale-Nederlanden.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W ramach akcji Movember Polska organizatorzy zaplanowali m.in. spotkania w barbershopach na terenie całej Polski, gdzie panowie będą mogli nauczyć się samobadania oraz imprezy towarzyszące, w tym 8 listopada w Katowicach „Bieg dla jaj".

Ponieważ głównym celem kampanii jest przede wszystkim edukacja, jej inicjatorzy zaplanowali także zbiórkę pieniędzy. Dochód z niej przeznaczony zostanie na wydanie książki dla ojców i synów w każdym wieku, którą będą mogli przeczytać wspólnie i dowiedzieć się z niej, jak na różnych etapach swojego życia dbać o swoje zdrowie intymne i profilaktykę męskich nowotworów.

Chcemy nauczyć mężczyzn, jak badać się samemu i kiedy zgłosić się do lekarza, ponieważ odpowiednio wcześnie zdiagnozowany rak jądra ma wyleczalność na poziomie 92%. A ponieważ mężczyźni nie są chętni do rozmawiania o swoich problemach natury intymnej spotykamy się z nimi w wyjątkowym otoczeniu męskich enklaw, jakimi są barbershopy, aby zachęcać ich do pogłębiania wiedzy o profilaktyce nowotworowej, podając ją w przyjaznej i atrakcyjnej formie - zaznacza Jakub Kajdaniuk, Fundacja Światełko, organizator polskiej edycji akcji Movember Polska.

Szczegółów na temat akcji można szukać na stronie www.movember.org.pl oraz profilu na Facebooku Movember Polska.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ING Życie
http://www.ingzycie.pl/

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »