Kobieta, zdrowie, uroda » Medycyna
Nationale-Nederlanden wspiera męską kampanię Movember Polska 2015
Zobacz więcej zdjęć » |
Włożyliśmy dotychczas wiele energii w działania, mające na celu propagowanie profilaktyki nowotworowej. Aktualnie, już jako Nationale-Nederlanden rozszerzamy spektrum naszych działań i tym samym robimy kolejny krok w tak ważnym temacie, jakim jest zachęcenie Polaków do korzystania z badań profilaktycznych. Tym razem działania adresujemy również do mężczyzn, bowiem w rozpoczętej przez nas kampanii „Cieszę się, że to zrobiłam/zrobiłem" po raz kolejny podejmujemy temat chorób nowotworowych. Z organizatorami kampanii Movember Polska połączył więc nas wspólny cel - przekonanie panów do stosowania profilaktyki nowotworowej. Wierzymy, że dzięki niestandardowym akcjom zachęcimy mężczyzn do troski o to, co najważniejsze - własne zdrowie i życie. Bo profilaktyka nowotworowa to nic skomplikowanego i trudnego. Wystarczy tylko chcieć wdrożyć jej zasady do codziennego życia i konsekwentnie je stosować. Warto, bo jest to najprostszy krok do zdrowia - wyjaśnia Marta Pokutycka-Mądrala, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej w Nationale-Nederlanden.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W ramach akcji Movember Polska organizatorzy zaplanowali m.in. spotkania w barbershopach na terenie całej Polski, gdzie panowie będą mogli nauczyć się samobadania oraz imprezy towarzyszące, w tym 8 listopada w Katowicach „Bieg dla jaj".
Ponieważ głównym celem kampanii jest przede wszystkim edukacja, jej inicjatorzy zaplanowali także zbiórkę pieniędzy. Dochód z niej przeznaczony zostanie na wydanie książki dla ojców i synów w każdym wieku, którą będą mogli przeczytać wspólnie i dowiedzieć się z niej, jak na różnych etapach swojego życia dbać o swoje zdrowie intymne i profilaktykę męskich nowotworów.
Chcemy nauczyć mężczyzn, jak badać się samemu i kiedy zgłosić się do lekarza, ponieważ odpowiednio wcześnie zdiagnozowany rak jądra ma wyleczalność na poziomie 92%. A ponieważ mężczyźni nie są chętni do rozmawiania o swoich problemach natury intymnej spotykamy się z nimi w wyjątkowym otoczeniu męskich enklaw, jakimi są barbershopy, aby zachęcać ich do pogłębiania wiedzy o profilaktyce nowotworowej, podając ją w przyjaznej i atrakcyjnej formie - zaznacza Jakub Kajdaniuk, Fundacja Światełko, organizator polskiej edycji akcji Movember Polska.
Szczegółów na temat akcji można szukać na stronie www.movember.org.pl oraz profilu na Facebooku Movember Polska.
Komentarze (0)