Rozrywka i wypoczynek » Hobby

Naturalnie pyszna fuzja smaków – poznaj FUZETEA w wersji bez cukru

Wiosna to okres, kiedy wszystko powraca do życia. Zmiany wokół nas możemy dostrzec gołym okiem i sami również otwieramy się na nowości. Wraz z nadejściem wiosny, powiększa się też rodzina mrożonej herbaty FUZETEA o wariant bez cukru. To fuzja pysznego smaku i naturalnej lekkości.

Słońce coraz częściej zagląda do naszych okien, a my - pomimo ciągłego pośpiechu - mamy więcej energii i siły. To czar wiosny. Przygotowujemy się do lata, obserwując jak z dnia na dzień wszystko do około nas się zmienia. Zmieniamy się także i my. Wyciągamy rolki, rowery, a pobliskie parki i baseny odwiedzamy coraz częściej. Szukając idealnego orzeźwienia po wiosennych aktywnościach, nie musimy już rezygnować z ulubionych napojów.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, wychodzi marka FUZETEA z portfolio Coca-Cola, która razem z budzącą się naturą, wprowadza nowy wariant idealny na wiosenno-letni czas - zaskakująco orzeźwiającą fuzję zielonej herbaty z egzotyczną marakują bez zawartości cukru. Nowa FUZETEA Bez Cukru i konserwantów, wyłącznie z naturalnymi aromatami, to dobry wybór dla osób, które poszukują wyjątkowego połączenia smaków, a którym jednocześnie zależy na obniżonej kaloryczności i wyeliminowaniu cukru.

Jest to już kolejny wariant Zero Cukru w ofercie Coca-Cola, co jest najlepszym dowodem na to, że firma realizuje europejskie zobowiązanie do obniżenia całkowitej zawartości cukru w swoich produktach o 10 proc. do 2020 r. Już blisko 30% całego portfolio w Polsce to produkty o obniżonej lub zerowej zawartości cukru. Tym samym, FUZETEA Bez Cukru dołącza do portfolio marki i zaskakujących fuzji innych smaków herbaty, owoców, ziół i kwiatów, dostępnych na polskim rynku od stycznia 2018 roku w pięciu kompozycjach:

  • Fuzetea z czarną herbatą, brzoskwinią, z nutką hibiskusa;
  • Fuzetea z czarną herbatą, cytryną, z nutką trawy cytrynowej;
  • Fuzetea z zieloną herbatą, mango, z nutką rumianku;
  • Fuzetea z zieloną herbatą, limonką, z dodatkiem mięty;
  • Fuzetea z zieloną herbatą i cytrusami.

O FIRMACH Z SYSTEMU COCA-COLA:

System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola Poland Services Spółka z o.o. oraz Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o. Coca-Cola Poland Services jest spółką zależną The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Coca-Cola HBC Polska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 590 milionów konsumentów. Wśród marek dostępnych na naszym rynku figurują: Coca-Cola, Coca-Cola Zero Cukru, Coca-Cola Cherry Zero Cukru, Coca-Cola Lime, Fanta, Sprite, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, wody mineralne Kropla Beskidu, Kropla Delice oraz herbaty mrożone Fuzetea, a także napoje na bazie roślin AdeZ. Firmy z systemu Coca-Cola konsekwentnie przekształcają swoje portfolio, redukując ilość cukru w napojach oraz wprowadzając na rynek innowacyjne produkty. Stale pracują również nad zmniejszeniem wpływu na środowisko, poprzez redukcję zużycia wody i promowanie recyklingu. Są liderem na polskim rynku napojów bezalkoholowych i zatrudniają ponad 2 100 osób. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

HKStrategiesPL

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »