Gospodarka » Żywność
Navireo wspiera Śląskie Centrum Dystrybucji Mięsa, Wędlin i Drobiu Markus
Zobacz więcej zdjęć » |
– Navireo to trafiona inwestycja w rozwój naszej firmy. System ułatwia nam m.in. efektywne zarządzanie sprzedażą oraz finansami i księgowością, obniżanie kosztów pracy i zwiększanie konkurencyjności – mówi Wojciech Szkarłat, dyrektor zarządzający FH Markus. – Dzięki rozbudowanej funkcjonalności, elastyczności i otwartości nowego systemu wprowadziliśmy szereg rozwiązań uwzględniających specyfikę działalności w branży mięsnej – dodaje.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nowe oprogramowanie ułatwia tworzenie dokumentów i skraca czas pracy. Usprawnia proces rozbioru mięsa według zdefiniowanych składników oraz automatyzuje tworzenie odpowiednich dokumentów. Navireo umożliwia generowanie faktur sprzedaży i dokumentów wydań zewnętrznych w formatach PDF i EPP oraz ich wysyłkę poprzez e-mail. System obsługuje wszystkie dokumenty handlowe, zapewnia szybkie i sprawne wyszukiwanie towarów i kontrahentów oraz przypisywanie im indywidualnych cen. Umożliwia ewidencjonowanie dokumentów zakupu, kontrole wydań wraz z wstawionymi automatycznie opakowaniami oraz dostęp do historii rozliczeń. Pomaga w określaniu ilości poszczególnych towarów potrzebnych do zamówienia.
Dzięki wdrożeniu systemu ERP firma zyskała szereg rozwiązań poprawiających zarządzanie finansami przedsiębiorstwa i zwiększających wydajność pracy działu księgowości, m.in. prowadzenie ewidencji VAT, zarządzanie planami kont, dekretacja dokumentów. Za pomocą Navireo możliwe jest tworzenie, definiowanie i wyliczanie szeregu sprawozdań finansowych i deklaracji skarbowych oraz innych sprawozdań, zestawień i raportów przydatnych w codziennej działalności przedsiębiorstwa.
Markus zdecydował się na wdrożenie Navireo po przeanalizowaniu kilku innych rozwiązań. Po szczegółowej prezentacji okazało się, że standardowe funkcje systemu odpowiadają potrzebom firmy, a ponadto możliwa jest rozbudowa podstawowej wersji o rozwiązania dostosowane do indywidualnych wymagań. Wpływ na wybór Navireo miał również przejrzysty, intuicyjny i łatwy w obsłudze interfejs oraz możliwość przydzielania pracownikom dostępu do poszczególnych modułów, funkcji i danych. Ważną rolę przy podejmowaniu decyzji odegrała dostępna opieka posprzedażna, a także konkurencyjna cena.
Wdrożenie systemu Navireo w Centrum Dystrybucji Markus przeprowadziła firma 4COM.
Śląskie Centrum Dystrybucji Mięsa, Wędlin i Drobiu Markus jest organizacją handlową z siedzibą w Jaworznie i oddziałem w Rudzie Śląskiej. Firma działa w grupie Multifood, jednej z największych grup zakupowych w Polsce, wspierając markę Swojscy. Przy doborze towarów kieruje się kryterium jakości i świeżości z uwzględnieniem branżowych standardów HACCP. Posiada w swojej ofercie mięso wołowe, wieprzowe, cielęce dostarczane przez producentów, którzy nie stosują chemicznych nastrzyków zwiększających wagę i obniżających jakość produktu, a także mięso drobiowe, również pochodzące od partnerów gwarantujących stabilny i wysoki poziom wyrobów. Markus oferuje ponadto ok. 1500 pozycji wędlin i mięsnych przetworów wiodących producentów z całej Polski. Stale analizowane są wdrożenia nowych produktów.
Navireo to system klasy ERP adresowany do firm z sektora MŚP, w tym branży mięsnej, stawiających wysokie wymagania aplikacjom do zarządzania przedsiębiorstwem. System można dostosować do indywidualnych potrzeb każdego przedsiębiorstwa, jego działów, a nawet konkretnych użytkowników. Pomimo bogatej funkcjonalności pozostaje przyjazny i intuicyjny w obsłudze. Rozbudowa Navireo jest bardzo prosta. Dzięki dostarczonej wraz z systemem bibliotece programistycznej możliwe jest stworzenie rozwiązań spełniających nawet bardzo nietypowe wymagania klienta. Modułowa budowa sprawia, że nie ma konieczności wdrażania całego systemu. Więcej informacji na https://masarnie.navireo.pl/
InsERT S.A. jest największym w kraju – pod względem liczby sprzedanych licencji – producentem oprogramowania dla firm. Strategia firmy polega na tworzeniu programów wysokiej jakości, które jednocześnie są przyjazne w użytkowaniu i na tyle uniwersalne, by mogły spełniać wymagania bardzo różnych odbiorców. Dotychczas InsERT sprzedał ponad pół miliona licencji, a rozwiązania oferowane przez spółkę wielokrotnie zdobywały najważniejsze tytuły i wyróżnienia. Oferta firmy obejmuje kompleksowe rozwiązania wspomagające zarządzanie małymi i średnimi firmami, począwszy od obsługi działu handlowego i gospodarki magazynowej, po programy z zakresu księgowości i finansów, rozwiązania przeznaczone dla działów kadr i płac oraz programy dla użytkowników indywidualnych. Najbardziej popularne systemy Insertu to: Subiekt nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Gratyfikant GT, Gestor GT oraz ERP Navireo.
Nadesłał:
marek.szklarz@insert.com.pl
|
Komentarze (0)