Firma » Biznes

Neinver zarządcą Metropolitan Outlet Bydgoszcz

Carrefour Polska, inwestor Metropolitan Outlet Bydgoszcz, zawarł kompleksową umowę na zarządzanie powstającym obiektem z firmą Neinver, czołowym operatorem centrów outlet w Polsce i Europie z wieloletnim doświadczeniem w branży.

Powstający obiekt Metropolitan Outlet Bydgoszcz będzie zarządzany przez firmę Neinver – lidera rynku centrów outlet w Polsce i Hiszpanii oraz drugiego operatora tego segmentu w Europie. Neinver odpowiadać będzie za zarządzanie obiektem, koordynację najemców i marketing. Na obecnym etapie, wspólnie z JLL - światowym liderem w zakresie doradztwa i inwestycji sektora nieruchomości komercyjnych - rozpoczął proces komercjalizacji powstającego outletu.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

14 lat temu stworzyliśmy pierwsze centrum wyprzedażowe w Polsce – FACTORY Ursus. Obecnie, wspólnie z Carrefour, otwieramy rynek outletowy w Bydgoszczy, jednym z największych polskich miast, które odznacza się doskonałym położeniem i rozległym zasięgiem oddziaływania. Jesteśmy dumni z tego, że Carrefour zaufał wiedzy i specjalistycznym umiejętnościom członków zespołu NEINVER. Jestem przekonana, że dzięki połączeniu doświadczenia NEINVER i Carrefour, Metropolitan Outlet Bydgoszcz zyska dużą popularność i dobrze wpisze się w oczekiwania mieszkańców całego regionumówi Bożena Gierszewska-Mroziewicz, Country Manager Neinver Polska.

Neinver w Europie współpracuje z przedstawicielami 1200 marek lokalnych i międzynarodowych. Zarządzana przez firmę sieć centrów outlet FACTORY w Polsce notuje od lat systematyczny wzrost odwiedzalności i sprzedaży. W pierwszym półroczu 2016 roku, odwiedzalności w centrach FACTORY wzrosła o 12%, sprzedaż o 17%.

Metropolitan Outlet Bydgoszcz będzie pierwszym centrum outlet w Bydgoszczy i województwie kujawsko – pomorskim. Na 17 000 m² zaoferuje szeroki wybór popularnych marek modowych, sportowych, obuwniczych, galanterii skórzanej oraz wyposażenia wnętrz, znanych polskich i międzynarodowych marek, w stale obniżonych cenach. Ofertę centrum uzupełnią punkty gastronomiczne, usługowe, plac zabaw dla dzieci oraz klub fitness. Niewątpliwym atutem outletu będzie funkcjonujący w nowym formacie sklep spożywczy Carrefour o powierzchni 5 000 m² i stacja paliw.

Projekt przebudowy i rozbudowy obiektu Metropolitan Outlet Bydgoszcz zakłada stworzenie nowoczesnej, przestronnej przestrzeni handlowej, która wraz z hipermarketem Carrefour, stworzy nową jakość zakupów.

- Metropolitan Outlet Bydgoszcz to pierwsze centrum outletowe w portfolio Carrefour, dlatego postanowiliśmy powierzyć zarządzanie tym obiektem firmie z wieloletnim, międzynarodowym doświadczeniem w branży. Neinver to czołowy zarządca najlepszych obiektów wyprzedażowych w Polsce i Europie, w związku z czym jesteśmy przekonani o słuszności tej decyzji. Mamy nadzieję, że powstanie Metropolitan Outlet Bydgoszcz to istotny krok w kierunku oczekiwań naszych klientów i najemców, dla których niezwykle ważna jest realizacja konceptu zgodnie z najlepszymi standardami rynkowymi mówi Ronan Martin, Wiceprezes Zarządu Carrefour ds. Ekspansji i Centrów Handlowych.

Carrefour Polska jest właścicielem i zarządcą sieci 20 centrów handlowych w Polsce o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA. Centra należące do firmy znajdują się w bardzo dobrych lokalizacjach w całym kraju i oferują szeroką i zróżnicowaną ofertę najemców. Zgodnie ze swoją strategią Carrefour dokonuje dynamicznych inwestycji w rozbudowę i remodeling zarządzanych przez siebie obiektów. Metropolitan Outlet Bydgoszcz to pierwsze centrum outletowe w portfolio Carrefour, a znane międzynarodowe i polskie marki potwierdziły już gotowość do zawarcia umów najmu. Aktualnie finalizowany jest pakiet pierwszych umów najmu. Najemcy doceniają położenie outletu w rozpoznawalnej od wielu lat lokalizacji oraz jego regionalny zasięg.

Tworzone przez Carrefour i Neinver centrum outlet, będzie pierwszym tego rodzaju miejscem w Bydgoszczy i regionie kujawsko – pomorskim. To również wyjątkowy obiekt w skali kraju, dzięki połączeniu outletu z marketem spożywczym i dodatkowymi elementami, jak klub fitness czy stacja benzynowa. To znacząco wpłynie na zwiększenie częstotliwości wizyt klientów z najbliższego otoczenia centrum.

Jak wynika z analiz, mimo wysokiego nasycenia Bydgoszczy centrami handlowymi, mieszkańcy regionu kujawsko – pomorskiego oczekują miejsc, oferujących wyższej jakości produkty za niższą cenę. To wciąż miejsce z dużym potencjałem zakupowym, z bardzo dobrymi prognozami dla rozwoju outletu.

Metropolitan Outlet Bydgoszcz przyciągnie również klientów z innych miast regionu: Torunia, Włocławka czy Inowrocławia. W obszarze oddziaływania nowego outletu, mieszka ponad 2 mln potencjalnych klientów.

O Metropolitan Outlet w Bydgoszczy

Metropolitan Outlet w Bydgoszczy powstanie w miejscu obecnie działającej galerii handlowej przy Al. Jana Pawła II - jednej z najnowocześniejszych arterii komunikacyjnych miasta. Lokalizacja centrum jest dobrze znana i łatwo dostępna dla klientów. Dzięki otoczeniu kluczowych dróg wylotowych z miasta, pozwala na dogodny dojazd zarówno mieszkańcom Bydgoszczy, jak również innych miast województwa kujawsko - pomorskiego, takich jak Toruń, Grudziądz, Inowrocław czy Włocławek. Modernizacja dróg ekspresowych S5 i S10 dodatkowo polepszy skomunikowanie regionu z sąsiadującymi miastami, zapewniając szybki i wygodny dojazd do autostrady A1, co istotnie przełoży się na zwiększenie zasięgu oddziaływania Metropolitan Outlet Bydgoszcz. Obecnie w strefie do 90 minut jazdy samochodem do powstającego centrum outletowego mieszka ponad dwa miliony jego przyszłych klientów.

O Carrefour
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

O NEINVER

NEINVER jest wiodącym europejskim deweloperem, inwestorem oraz zarządcą nieruchomości i funduszy.
Od czasu założenia firmy w roku 1969, jej działalność skupia się na budowaniu, wynajmowaniu oraz zarządzaniu szerokim portfelem nieruchomości, w tym kompleksami biurowymi, parkami przemysłowymi i galeriami handlowymi. W ciągu ostatnich 18 lat, NEINVER wybudował obiekty przemysłowe o łącznej powierzchni ponad 1,5 mln m2, dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów.

NEINVER zdobył silną pozycję na europejskim rynku nieruchomości handlowych dzięki obiektom o łącznej powierzchni 566.000 m2, w których znajduje się ponad 2000 sklepów oferujących produkty 1200 popularnych krajowych i międzynarodowych marek. Grupa działa we Francji, Niemczech, Włoszech, Holandii, Polsce, Portugalii i Hiszpanii.

Od ponad 20 lat strategia rozwoju Grupy NEINVER opiera się na specjalizacji w sektorze centrów wyprzedażowych. Ta hiszpańska firma zarządza 18 obiektami o łącznej powierzchni najmu 349.000 m2, funkcjonującymi pod markami The Style Outlets i FACTORY.

W Polsce NEINVER wybudował dotychczas ponad 250.000 m² nowoczesnej powierzchni handlowej: sieć centrów outlet FACTORY w czterech miastach: Warszawa (Ursus, Annopol), Wrocław, Poznań i Kraków, parki handlowe Futura w Krakowie i Wrocławiu, Galerię Malta oraz Galerię Katowicką wraz ze zintegrowanym centrum komunikacyjno – handlowym.

Jedną z kluczowych wartości NEINVER jest prowadzenie działalności zgodnie z zasadami zrównoważonego budownictwa i odpowiedzialności społecznej. Grupa – jako pierwsza na rynku – uzyskała certyfikat BREEAM In-Use dla całego swojego europejskiego portfolio centrów outlet.

www.neinver.com



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Biuro Prasowe Carrefour

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »