Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka

Netto partnerem pierwszej polskiej edycji programu MasterChef Junior

Po szefach kuchni, władzy przy kuchennym blacie wcale nie przejmie szefowa, ale mali odkrywcy smaku, których zadaniem będzie udowodnić, że w kuchni najważniejsza jest odwaga i wyobraźnia. W niedzielę, 21 lutego o godzinie 20.00, na antenę TVN wchodzi długo oczekiwane show kulinarne.

Netto partnerem pierwszej polskiej edycji programu MasterChef Junior

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Po szefach kuchni, władzy przy kuchennym blacie wcale nie przejmie szefowa, ale mali odkrywcy smaku, których zadaniem będzie udowodnić, że w kuchni najważniejsza jest odwaga i wyobraźnia. W niedzielę, 21 lutego o godzinie 20.00, na antenę TVN wchodzi długo oczekiwane show kulinarne MasterChef Junior. Partnerem programu jest Netto.

Netto wyposaża spiżarnię i jest dostawcą produktów spożywczych we wszystkich konkurencjach kulinarnych. Sieć zaopatruje uczestników programu w warzywa, owoce oraz produkty marek własnych, takich jak: Miletto (nabiał), Firenze (makarony), Sereno (orzechy, migdały, rodzynki), Ollineo (oleje), Choc’n joy (czekolady), Solemo (brzoskwinie i ananasy w puszce), Rajski sad (dżemy), La Campagna (kapary, oliwki) oraz inne. Netto będzie także sponsorem książki zwycięzcy programu MasterChef Junior.

„Jesteśmy przekonani, że wzrost zainteresowania kuchnią i gotowaniem oraz świadomym wyborem produktów prowadzi do zdrowego odżywiania; nie wspominając o wspólnym rodzinnym gotowaniu, które spaja rodziny i tworzy poczucie jedności. To spójne z wartościami, które chcemy promować” – komentuje Katarzyna Werner, Marketing Operations Coordinator w Netto.

W polskiej edycji MasterChef Junior wezmą udział dzieci w wieku 8 – 13 lat. Młodzi zapaleńcy będą szlifować swoje kulinarne talenty pod czujnym okiem Michela Moran, Anny Starmach i Mateusza Gesslera. Ten ostatni w zapowiedzi dotyczącej programu przyznał, że dzieci mają ogromną pasję, a kiedy gotują, to są temu oddane stuprocentowo. Dodał również bardzo znaczące słowa: „MasterChef bójcie się, bo juniorzy nadchodzą”.

Dotąd program doczekał się edycji w 19 krajach świata, m.in. w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Australii, Brazylii, Francji czy Hiszpanii.

O Netto Polska:

Wywodząca się z Danii sieć handlowa, która w ciągu 20 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ponad 350 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Sieć jest dobrze znana w południowej, zachodniej, północnej i środkowej Polsce. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje ok. 95 procent produktów oferowanych przez polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech i Wielkiej Brytanii.

 

Dodatkowych informacji udzielają: 

Mariola Skolimowska

PR & Communications Manager

Netto Sp. z o.o.

+48 91 469 99 08

+48 512 408 908

e-mail: msk@netto.pl

 

Beata Sadowska

Hill + Knowlton Strategies

+48 22 536 38 00

+48 609 140 205

e-mail: Beata.Sadowska@hkstrategies.com

Jakub Kiraga

Hill + Knowlton Strategies

+48 22 536 38 00

+48 607 911 291

e-mail: Jakub.Kiraga@hkstrategies.com



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Hill

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »