Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka
Netto partnerem pierwszej polskiej edycji programu MasterChef Junior
Netto partnerem pierwszej polskiej edycji programu MasterChef Junior
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Po szefach kuchni, władzy przy kuchennym blacie wcale nie przejmie szefowa, ale mali odkrywcy smaku, których zadaniem będzie udowodnić, że w kuchni najważniejsza jest odwaga i wyobraźnia. W niedzielę, 21 lutego o godzinie 20.00, na antenę TVN wchodzi długo oczekiwane show kulinarne – MasterChef Junior. Partnerem programu jest Netto.
Netto wyposaża spiżarnię i jest dostawcą produktów spożywczych we wszystkich konkurencjach kulinarnych. Sieć zaopatruje uczestników programu w warzywa, owoce oraz produkty marek własnych, takich jak: Miletto (nabiał), Firenze (makarony), Sereno (orzechy, migdały, rodzynki), Ollineo (oleje), Choc’n joy (czekolady), Solemo (brzoskwinie i ananasy w puszce), Rajski sad (dżemy), La Campagna (kapary, oliwki) oraz inne. Netto będzie także sponsorem książki zwycięzcy programu MasterChef Junior.
„Jesteśmy przekonani, że wzrost zainteresowania kuchnią i gotowaniem oraz świadomym wyborem produktów prowadzi do zdrowego odżywiania; nie wspominając o wspólnym rodzinnym gotowaniu, które spaja rodziny i tworzy poczucie jedności. To spójne z wartościami, które chcemy promować” – komentuje Katarzyna Werner, Marketing Operations Coordinator w Netto.
W polskiej edycji MasterChef Junior wezmą udział dzieci w wieku 8 – 13 lat. Młodzi zapaleńcy będą szlifować swoje kulinarne talenty pod czujnym okiem Michela Moran, Anny Starmach i Mateusza Gesslera. Ten ostatni w zapowiedzi dotyczącej programu przyznał, że dzieci mają ogromną pasję, a kiedy gotują, to są temu oddane stuprocentowo. Dodał również bardzo znaczące słowa: „MasterChef bójcie się, bo juniorzy nadchodzą”.
Dotąd program doczekał się edycji w 19 krajach świata, m.in. w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Australii, Brazylii, Francji czy Hiszpanii.
O Netto Polska:
Wywodząca się z Danii sieć handlowa, która w ciągu 20 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ponad 350 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Sieć jest dobrze znana w południowej, zachodniej, północnej i środkowej Polsce. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje ok. 95 procent produktów oferowanych przez polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech i Wielkiej Brytanii.
Dodatkowych informacji udzielają:
Mariola Skolimowska PR & Communications Manager Netto Sp. z o.o. +48 91 469 99 08 +48 512 408 908 e-mail: msk@netto.pl |
|
Beata Sadowska Hill + Knowlton Strategies +48 22 536 38 00 +48 609 140 205 e-mail: Beata.Sadowska@hkstrategies.com | Jakub Kiraga Hill + Knowlton Strategies +48 22 536 38 00 +48 607 911 291 e-mail: Jakub.Kiraga@hkstrategies.com |
Nadesłał:
Hill
|
Komentarze (0)