Gospodarka » Żywność
Netto: wspieramy lokalny biznes
Sieć handlowa Netto oferuje producentom pieczywa oraz mięsa i wędlin unikalne warunki – przedsiębiorcy, którzy chcą wydzierżawić stoiska w wybranych sklepach przez pierwszy kwartał zapłacą za najem symboliczne 50 złotych miesięcznie[i].
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przez 21 lat obecności w Polsce Netto wypracowało efektywny model współpracy
z lokalnymi producentami, oferując w swoich sklepach możliwość prowadzenia własnych stoisk, na których można znaleźć przede wszystkim świeże pieczywo, wyroby cukiernicze, mięso oraz wędliny. Stoiska te obecne są w większości placówek Netto. Dzierżawią je znane piekarnie oraz zakłady mięsne w Polsce, m.in jak: Zakłady Piekarskie Oskroba, PHP „Bagietka”, czy Madej Wróbel.
W miejscowościach, gdzie jeszcze stoisk nie wynajęto, sieć handlowa oferuje chętnym do współpracy firmom trzymiesięczny okres próbny za symboliczną opłatę. Oferta skierowana jest do producentów pieczywa oraz zakładów mięsnych zainteresowanych wynajęciem stoisk w sklepach Netto, w szczególności z województw: dolnośląskiego, kujawsko-pomorskiego, łódzkiego, mazowieckiego, opolskiego, pomorskiego, warmińsko-mazurskiego, wielkopolskiego. W ramach umowy najemcy otrzymają lokal z podłączeniami do mediów, wyposażony w instalację alarmową. Koszty, jakie ponosi najemca, to adaptacja stoiska, podatek oraz bieżące koszty eksploatacji (zużycie wody i energii elektrycznej, ogrzewanie). Firmy zainteresowane współpracą mogą kontaktować się bezpośrednio z przedstawicielem Netto, Alicją Pańkowską-Pyź, kierownikiem Działu Nieruchomości, która dostępna jest pod adresem mailowym: app@netto.pl.
Aktualnie sieć handlowa współpracuje z ponad 80 producentami, których wyroby można znaleźć na 639 stoiskach w sklepach Netto. Jest to odpowiedź na zapotrzebowania klientów, którzy przywiązują ogromną wagę do produktów przygotowanych zgodnie z tradycyjną recepturą.
– Na bieżąco prowadzimy badania wśród naszych klientów, dzięki czemu wiemy, że są oni szczególnie przywiązani do produktów świeżych, rodzimego pochodzenia – mówi Mariola Skolimowska, PR manager Netto. – Szczególnie cenimy smak polskiego, tradycyjnego pieczywa i wędlin. Dlatego koncept naszej sieci handlowej zakłada obecność stoisk lokalnych producentów w naszych sklepach. W ten sposób wspieramy lokalny biznes
i dostarczamy klientom produkty, które lubią najbardziej.
– Na tej współpracy korzystają wszystkie strony – potwierdza Krzysztof Agacki, dyrektor PHP „Bagietka” z Chojnic, które uhonorowane zostało przez „Gazetę Pomorską” tytułem „Najpopularniejszej Piekarni” w regionie. – Netto daje nam możliwość szerokiego dotarcia do klientów, my z kolei powiększamy i uzupełniamy ofertę sieci. W ostatecznym rozrachunku korzysta konsument, otrzymując szeroką ofertę świetnej jakości produktów w bardzo dobrej cenie.
O Netto Polska:
Wywodząca się z Danii sieć handlowa, która w ciągu 20 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowało pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 350 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad
5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Sieć jest dobrze znana w południowej, zachodniej, północnej i środkowej Polsce. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są
w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje ok. 95 procent produktów oferowanych przez polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech i Wielkiej Brytanii.
Mariola Skolimowska PR & Communications Manager Netto Sp. z o.o. +48 91 469 99 08 +48 512 408 908 e-mail: msk@netto.pl |
|
Beata Sadowska Hill + Knowlton Strategies +48 22 536 38 00 +48 609 140 205 e-mail: Beata.Sadowska@hkstrategies.com | Jakub Kiraga Hill + Knowlton Strategies +48 22 536 38 00 +48 607 911 291 e-mail: Jakub.Kiraga@hkstrategies.com |
Dodatkowych informacji udzielają:
[i] Darmowy wynajem, nawet na okres próbny, jest niemożliwy ze względów podatkowych.
Nadesłał:
Hill
|
Komentarze (0)