Technologie » AGD - RTV
Neymar Jr. inauguruje globalną kampanię sportową TCL
Neymar Jr., jeden z najbardziej wpływowych i rozpoznawalnych sportowców na świecie, został oficjalnie przedstawiony jako Globalny Ambasador Marki TCL, znajdującej się w pierwszej trójce producentów telewizorów na świecie i wiodącej marki elektroniki użytkowej. Podczas wydarzenia w jego rodzinnym mieście Sao Paulo, gwiazdor rozpoczął globalną kampanię sportową TCL.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W ramach partnerstwa z TCL, Neymar Jr. wykorzystuje wyjątkowość i wpływ swojej postaci na społeczność globalną, aby zbliżać do siebie fanów marki.
W Europie outdoorowa kampania reklamowa będzie widoczna od kwietnia w Polsce, Francji, Niemczech, Włoszech. W Polsce kampania prowadzona będzie w centrum Warszawy, obok dworca Warszawa Centralna.
Ponadto, TCL wkrótce wprowadzi na rynek ekskluzywne reklamy telewizyjne z udziałem Neymara Jr., w których promował on będzie produkty z bogatej oferty TCL.
Rozszerzona globalna strategia marki skierowana do fanów sportu
Współpraca z Neymarem Jr. jest kluczowym krokiem w globalnej strategii marki TCL. Dzięki temu firma może dotrzeć do szerszej rzeszy fanów sportu na całym świecie i zwiększyć swój globalny zasięg, wzmacniając młodzieżowy, międzynarodowy wizerunek marki.
Naszym celem jest rozwój marki TCL jako światowego lidera w zakresie inteligentnych produktów i usług internetowych – powiedział Kevin Wang – Łączymy naszych klientów z wiodącą technologią, inteligentnymi produktami oraz przedstawiamy im globalne partnerstwo, które pasuje do wartości naszej marki – dodał Wang.
Inwestycje w marketing sportowy i rozrywkowy są głównym celem globalnej strategii marki TCL. Wśród pozostałych partnerów firmy TCL znajdują się miedzy innymi: Minnesota Timberwolves i Lynx z NBA, kultowy stadion Rose Bowl, drużyna piłkarska San Jose Earthquakes, Brazylijska Konfederacja Piłki Nożnej, Rosario Central Football Club (Argentyna), Filipińskie Stowarzyszenie Koszykówki, The Melbourne Cup i Melbourne Victory Football Club (Australia). TCL Współpracuje również z partnerami branży rozrywkowej, w tym z hollywoodzkim TCL Chinese Theatre, The Ellen Show i producentami filmu Justice League z serii Warner Bros. Pictures. W Europie TCL jest partnerem Maratonu Berlińskiego.
Rozwój firmy i perspektywy
Podejmowane w ostatnim czasie partnerstwa oraz rozbudowana strategia marki TCL są odzwierciedleniem rosnących wyników firmy i jej wizji biznesowej.
– TCL nieustannie konsoliduje i rozwija branżę telewizyjną, jednocześnie odkrywając nowe możliwości – powiedział Kevin Wang – Staramy się wyróżniać, realizując naszą strategię, skupiającą się na zaawansowanych i nowych innowacyjnych produktach oraz aplikacjach, aby zapewnić konsumentom najlepsze z możliwych wrażenia – dodał.
Firma TCL znalazła się w pierwszej trójce na światowym rynku telewizorów LCD z 10,9% udziałem w rynku w 2017 roku, według firmy badawczej IHS Technology i danych dotyczących dystrybucji przesyłek firmy.
###
TCL Multimedia
TCL Multimedia Technology Holdings Limited (symbol giełdowy HKSE: 01070), z siedzibą
w Chinach, to jeden z wiodących graczy globalnej branży telewizyjnej. Firma prowadzi działalność badawczo-rozwojową, wytwórczą i dystrybucyjną w segmencie elektroniki użytkowej. Jej nowy model biznesowy zorientowany jest równocześnie na produkt i użytkownika i zasadza się przede wszystkim na strategii „double+”, ukierunkowanej na połączenie „inteligentnych rozwiązań i Internetu” oraz „produktów i usług”. TCL pragnie zyskać status “globalnego przedsiębiorstwa w segmencie technologii rozrywkowej”, dostarczającego klientom zintegrowanych rozwiązań rozrywkowych.
Kontakty dla mediów:
Magdalena Podlaska - +48 691 731 091 – magdalena.podlaska@pankowalski.com.pl
Przemysław Kozera - +48 786 100 058 – przemyslaw.kozera@pankowalski.com.pl
Więcej informacji o TCL: http://www.tcl.eu/pl/
Facebook: https://www.facebook.com/TCLPL/
Nadesłał:
przekozera@gmail.com
|
Komentarze (0)