Firma » Biura

NIE IDZIE CI BIZNES? ZADZWOŃ PO SHOP DOCTORA!

NIE IDZIE CI BIZNES? ZADZWOŃ PO SHOP DOCTORA!
Zobacz więcej zdjęć »
Dlaczego niektóre sklepy sobie znakomicie radzą, a i inne ledwo przędą? Czy w sklepie spożywczym powinny dominować jasne czy ciemne kolory, a przejścia między półkami powinny być wąskie czy szerokie?
Jeszcze kilka lat temu właściciele sklepów sami musieli zgadywać, co zrobić, aby sklep dobrze działał. Jednak w XXI wieku wystarczy zadzwonić do Shop Doctora, a on niczym lekarz sklepów sprawi, że punkt zacznie działać, paragony będą dłuższe, a kwoty na nich wyższe.

Dr Marek Borowiński jest pierwszym Shop Doctorem w Polsce, prekursorem programów telewizyjnych i internetowych o sklepach „Sklepowe Rewolucje" i „Shop Doctor". Podczas tych programów pomaga właścicielom zdiagnozować problemy i daje receptę na sukces w sprzedaży. Na czym polega zawód Shop Doctora? Jakie zamiany wprowadził Shop Doctor podczas swoich ostatnich, sklepowych rewolucji?

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Shop Doctor to lekarz sklepów, konsultant, doradca i szkoleniowiec wielu firm. Jest autorem licznych publikacji z tej dziedziny. Szczególnym uznaniem cieszą się audyty sklepów różnych branż, które przeprowadza poprawiając ich funkcjonowanie, sprzedaż i komunikację marketingową. Dr Marek Borowiński rozumie i zna specyfikę punktu sprzedaży, zawsze patrzy na niego oczami klientów. Jest międzynarodowym sędzią w konkursach na najlepsze sklepy w Polsce i zagranicą. Specjalizuje się w psychofizjologii widzenia, czyli uświadamia właścicielom jak mózg klienta patrzy i odbiera ich sklep, firmę czy też produkt. Z olbrzymią pasją bada wszelkie zagadnienia związane z psychologią koloru i jego oddziaływaniem na różnych konsumentów w miejscach sprzedaży.
Z usług Shop Doctora korzystają nie tylko wielkie sieci sklepów, ale również właściciele pojedynczych sklepów. Właściwie nie ma branży związanej z handlem, w której Shop Doctor nie byłby pomocny, jako visual merchandiser pokazuje jak sprawić, by sklep był miejscem przyjaznym konsumentom i odpowiadającym ich potrzebom.
- Celem współpracy między takim specjalistą, a punktem handlowym jest sprawienie, by wizyta klienta w danym sklepie była przyjemnym doświadczeniem, oczywiście zakończonym zakupem - mówi Shop Doctor, dr Marek Borowiński.


Jedną z niezwykłych przemian do których przyczynił się znany ekspert - Marek Borowiński jest metamorfoza sieci piekarni Grochola Prawdziwy Chleb. Zmiany dotyczyły nie tylko wystroju punktów sprzedaży oraz stworzenia nowego ułożenia produktów, ale przede wszystkim poszerzenia dotychczasowej oferty produktów, co było niezwykle pozytywnym zaskoczeniem dla klientów. Wprowadzenie kanapek, sałatek i soków przyczyniło się do znacznie większego zainteresowania konsumentów, zarówno takich, którym często brakuje czasu na przygotowywanie codziennych śniadań, jak i tych, którzy dzięki pomocy Shop Doctora stali się miłośnikami naszych pysznych, świeżych, a przede wszystkim zdrowych produktów.
Również firma Pierre René Professional zdecydowała się na wizytę Shop Doctora w drogerii w Zawierciu. Właściciele bez chwili wahania zastosowali się do poleceń Marka Borowińskiego. Spektakularne zmiany wizerunku, poprawa oświetlenia, a przede wszystkim zarządzenie przestrzeni sprawiło, że sklep stał się bardziej przestronny oraz jasny. Zmiana rozmieszczenia produktów sprawiła, że prezentują się one korzystniej, a co najważniejsze, dostęp do towaru stał się dużo wygodniejszy, dzięki czemu klienci swobodnie mogą robić zakupy, co przekłada się na pokaźniejsze paragony.
- Jako Shop Doctor przeprowadzam analizę złych i dobrych rozwiązań w sklepie, po to by pokazać właścicielom, jakie konkretnie zmiany powinni wprowadzić. Najbardziej mnie cieszy, kiedy dzwoni do mnie właściciel i dziękuję za pomoc, bo po mojej wizycie jego sklep ma znacznie więcej klientów - opowiada dr Marek Borowiński, Shop Doctor.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Naruszew

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »