Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka

Nie ma imprezy bez zaskoczenia. Marka SUBWAY® rozdaje prezenty

Marka SUBWAY® wie, jak rozkręcić imprezę i podtrzymać dobry humor fanów. Sieć restauracji, która od października uprzyjemnia jesienny klimat akcją Fiesta Mexicana, przygotowała dla nich miłą niespodziankę. Od 20 listopada każdy, kto kupi suba Kurczak Fajita z awokado, otrzyma puszkę Coca-Cola.

Akcja Fiesta Mexicana marki SUBWAY® skierowana jest do tych, którzy czerpią z życia pełnymi garściami i z radością witają nowy dzień. Pozytywną energię zapewni im pożywny sandwicz Kurczak Fajita z awokado, kuszący meksykańskim smakiem: soczystym awokado i idealnie doprawionym kurczakiem. To połączenie, które wprowadzi każdego w wyborny nastrój i doda codzienności barw.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Od 20 listopada marka SUBWAY® daje swoim Klientom jeszcze więcej powodów do nieskrępowanej radości. Teraz każdy, kto ulegnie nastrojowi Fiesty i kupi sandwicza Kurczak Fajita z awokado, otrzyma w prezencie puszkę (0,33 l) Coca-Cola.

– Zaskoczenie jest ważnym elementem dobrej zabawy. Dlatego wprowadzamy tę promocję właśnie teraz, w środku jesieni i kampanii Fiesta Mexicana. Konsekwentnie pokazujemy naszym fanom, że każdy kolejny dzień to nowy powód do radości – tłumaczy Fabiola Gallegos Rios, Marketing Manager marki.

Znaczna część restauracji SUBWAY® mieści się w centrach handlowych, które o tej porze roku tętnią życiem. Promocja z puszką Coca-Coli w prezencie ma więc szansę przyciągnąć do restauracji zwłaszcza tych Klientów, którzy będą szukali wytchnienia w czasie przedświątecznej krzątaniny.

– To prezent dla naszych fanów. Chcemy, żeby w ferworze zakupów, kiedy myślą o swoich bliskich, poczuli że ktoś myśli też o nich. Żeby w świątecznej gorączce znaleźli czas na energetyzujący posiłek i chwilę orzeźwienia – dodaje Fabiola Gallegos Rios.

Działania promocyjne obejmują materiały POS, nośniki reklamowe w przestrzeni miejskiej (citylighty i frontlighty) oraz spot radiowy emitowany w lokalnych rozgłośniach. Akcję wspiera także komunikacja w social media marki.

Akcja obejmuje restauracje w całej Polsce. Potrwa do końca roku lub do momentu wyczerpania zapasów promocyjnych puszek. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

QACommunications

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »