Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka
Nie ma imprezy bez zaskoczenia. Marka SUBWAY® rozdaje prezenty
Akcja Fiesta Mexicana marki SUBWAY® skierowana jest do tych, którzy czerpią z życia pełnymi garściami i z radością witają nowy dzień. Pozytywną energię zapewni im pożywny sandwicz Kurczak Fajita z awokado, kuszący meksykańskim smakiem: soczystym awokado i idealnie doprawionym kurczakiem. To połączenie, które wprowadzi każdego w wyborny nastrój i doda codzienności barw.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Od 20 listopada marka SUBWAY® daje swoim Klientom jeszcze więcej powodów do nieskrępowanej radości. Teraz każdy, kto ulegnie nastrojowi Fiesty i kupi sandwicza Kurczak Fajita z awokado, otrzyma w prezencie puszkę (0,33 l) Coca-Cola.
– Zaskoczenie jest ważnym elementem dobrej zabawy. Dlatego wprowadzamy tę promocję właśnie teraz, w środku jesieni i kampanii Fiesta Mexicana. Konsekwentnie pokazujemy naszym fanom, że każdy kolejny dzień to nowy powód do radości – tłumaczy Fabiola Gallegos Rios, Marketing Manager marki.
Znaczna część restauracji SUBWAY® mieści się w centrach handlowych, które o tej porze roku tętnią życiem. Promocja z puszką Coca-Coli w prezencie ma więc szansę przyciągnąć do restauracji zwłaszcza tych Klientów, którzy będą szukali wytchnienia w czasie przedświątecznej krzątaniny.
– To prezent dla naszych fanów. Chcemy, żeby w ferworze zakupów, kiedy myślą o swoich bliskich, poczuli że ktoś myśli też o nich. Żeby w świątecznej gorączce znaleźli czas na energetyzujący posiłek i chwilę orzeźwienia – dodaje Fabiola Gallegos Rios.
Działania promocyjne obejmują materiały POS, nośniki reklamowe w przestrzeni miejskiej (citylighty i frontlighty) oraz spot radiowy emitowany w lokalnych rozgłośniach. Akcję wspiera także komunikacja w social media marki.
Akcja obejmuje restauracje w całej Polsce. Potrwa do końca roku lub do momentu wyczerpania zapasów promocyjnych puszek.
Nadesłał:
QACommunications
|
Komentarze (0)