Moda » Odzież

Niemal dwa razy większe Oysho w Magnolia Park

Niemal dwa razy większe Oysho w Magnolia Park
Zobacz więcej zdjęć »
Grupa Inditex niemal dwukrotnie powiększyła sklep Oysho w Magnolia Park we Wrocławiu. Lokal w nowej odsłonie liczy blisko 320 mkw. To kolejna zmiana w ofercie największej galerii handlowej na Dolnym Śląsku.

Niemal dwukrotnie większa powierzchnia to przede wszystkim znaczne udogodnienie dla klientów, którzy zrobią wygodniejsze zakupy oraz zyskają szerszy wybór bielizny damskiej i odzieży intymnej. Teraz sklep Oysho w Magnolia Park we Wrocławiu ma blisko 320 mkw. Znajduje się w nowym miejscu – obok salonu Tally Weijl (poziom 0 galerii handlowej). - Oysho jest z nami od lat, dlatego cieszymy się, że Grupa Inditex zdecydowała się niemal dwukrotnie powiększyć swój lokal i zaprezentować go w nowej formule – mówi Małgorzata Słowik, leasing director w Multi Poland. - Jesteśmy pewni, że bogaty wybór produktów oraz wygoda zakupów przyciągną kolejnych zadowolonych klientów – dodaje. Hiszpańska Grupa Inditex posiada ponad 7,5 tys. sklepów w ponad 90 krajach. Poza Oysho klienci Magnolia Park mają do dyspozycji również Pull&Bear, Bershka, Stradivarius i Zara. Ten ostatni salon przechodzi przebudowę i zostanie zaprezentowany w większej, nowszej formule – powiększy się o 1 tys. mkw. Poza tym za sprawą nowej umowy - dzięki znakomitej współpracy - w 2018 roku do najemców Magnolia Park dołączy Zara Home.

 

Oysho w nowej odsłonie to jedna z wielu zmian w ofercie największej galerii handlowej na Dolnym Śląsku. W ostatnim czasie w Magnolia Park otwarto najnowszy sklep eobuwie.pl utrzymany w przełomowym formacie, który łączy sprzedaż online i offline. Znajdziemy tu też największy w regionie sklep CCC, a także debiutujące na Dolnym Śląsku salony Vanilla Body Shop, Tezenis oraz Tea&Tea. Magnolia Park zapewnia najbardziej kompleksową ofertę handlową na Dolnym Śląsku. Liczy 100 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA). Działa tu ponad 260 sklepów, punktów usługowych, kawiarni i restauracji. Klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych.

 

Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Aldo, Bershka, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, Pull&Bear, RESERVED, Saturn, Stradivarius, TK Maxx, TOUS, W. Kruk, Zara. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store czy Superdry. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje 7-salowe kino Helios, salę zabaw dla dzieci Labibu, największe na Dolnym Śląsku Centrum Tańca Champion Team i centrum Jatomi Fitness. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama, sklepu Komfort i czynnego do północy hipermarketu TESCO. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park - przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 1600 miejsc w strefie restauracyjnej, z których blisko połowa znajduje się w lokalach z obsługą kelnerską. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki - sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Jako pierwsza galeria handlowa w regionie wprowadziła stałą, darmową usługę Personal Shopping – indywidualnych zakupów w towarzystwie stylistki. Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową - to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl. Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.

 

Multi Corporation to wiodący właściciel, zarządca oraz deweloper wysokiej jakości centrów handlowych w Europie oraz Turcji. Jest to dobrze dokapitalizowana pan-europejska platforma nieruchomości handlowych zorientowana na wzrost, a jej działalność koncentruje się na generowaniu, zarządzaniu i zwiększaniu trwałych dochodów z najmu. Obiekty Multi Corporation są też często katalizatorem wzrostu gospodarczego oraz odnowy społecznej w miastach i regionach, w których działają. Od powstania w 1982 roku firma brała udział w ponad 180 projektach oraz jest właścicielem lub zarządcą 60-ciu centrów handlowych. Multi Corporation działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w Belgii, Czechach, Niemczech, we Włoszech, w Polsce, Portugali, Słowacji, Hiszpanii, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii i Turcji.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PREXPERT

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Dziś:
WYKORZYSTANIE SPORTU W PRZECIWDZIAŁANIU AGRESJI RÓWIEŚNICZEJ
dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »