Firma » Reklama
Nieposkromiony duch Sir Thomasa “Tommy’ego” Dewara
Zobacz więcej zdjęć » |
Życie według Tommy’ego Dewara
Tommy, najmłodszy syn założyciela firmy Dewar’s, Johna Dewara, był jedną z najbardziej barwnych i niezwykłych postaci swojej epoki, a równocześnie niezwykle kreatywnym geniuszem marketingu. Jego śmiałe i pionierskie reklamy przyczyniły się do niezwykłego rozwoju rodzinnego przedsiębiorstwa, które z małej destylarni w Perth przekształciło się w globalne imperium. Dzięki swojemu naturalnemu wdziękowi, bystremu umysłowi i umiejętności zwracania na siebie uwagi, Tommy szybko stał się „ulubieńcem” prasy. Dziennikarze kleili się do niego i chłonęli każde jego słowo. On z kolei dostarczał im soczystych i zwięzłych powiedzonek dotyczących każdej dziedziny życia, począwszy od polityki i ekonomii aż po kobiety i alkohol. Prasa, zafascynowana jego „sławnymi destylatami”,
publikowała jego obserwacje, które zaczęto nazywać dewaryzmami.
Odkryj w sobie dewarystę
Dewaryzm to lekka filozofia wyrażająca przekonanie, że sukces można osiągnąć nie rezygnując z przyjemności ani radości życia – to punkt widzenia prezentowany przez Sir Thomasa „Tommy’ego” Dewara, który też był jego najlepszym przykładem. Dewaryzmy są wciąż aktualne, nadal cytowane i drukowane. Powiedzonka Tommy’ego są impulsem dla nieformalnego, globalnego „ruchu” bazującego na jego filozofii – prostej i oczywistej, a ponadczasowej. Poniżej mała próbka dewaryzmów.
„Jedyną rzeczą, jaką możesz osiągnąć
w pośpiechu, są kłopoty.”
„Ten świat jest podły, dlatego nikt nie chce
z niego odchodzić.”
„Mamy ogromny szacunek dla starego wieku, zwłaszcza gdy znajduje się w butelce.”
„Jeżeli sam wejdziesz na szczyt, to kto zrobi ci zdjęcie?”
Styl życia Sir Tommy’ego Dewara i wyznawane przez niego zasady to gotowy przepis na sukces. Opierając się na sile rodzinnej tradycji i własnych umiejętnościach, Tommy przyczynił się do rozwoju firmy, która dzisiaj produkuje jedną z najczęściej nagradzanych whisky na świecie.
Dossier
Dewar’s Special Reserve Scotch Whisky Aged 12 Years – to mieszanka najlepszych rodzajów whisky dojrzewających przez co najmniej 12 lat, charakteryzująca się dymnym aromatem i specyficznym, rozpoznawalnym przez znawców smakiem. Do składowania alkoholu używa się drewnianych, starannie przygotowanych beczek, w których wcześniej przechowywane było sherry. Dzięki temu alkohol dojrzewa, a przy tym nabiera wykwintności oraz lekkiej słodyczy.
Wyłącznym dystrybutorem whisky Dewar’s na polskim rynku jest firma Bacardi-Martini Polska Sp. z o.o.
Kontakt prasowy:
Beata Grzybek, Marta Więckowska, Konkret PR, ul. Okrąg 2 lok. 45, 00-415 Warszawa, tel/fax. (22) 628 50 42, e-mail: b.grzybek@konkretpr.pl, m.wieckowska@konkretpr.pl
Nadesłał:
Beata Grzybek
|
Komentarze (0)