Społeczeństwo » Społeczeństwo

NIEWŁAŚCIWE ODŻYWIANIE DZIECI ZWIĘKSZA RYZYKO CHORÓB PRZEWLEKŁYCH

Warszawa, 7 kwietnia 2016 – Blisko 161 milionów dzieci nie rozwija się w pełni, a ich wzrost został zahamowany przez niewłaściwe odżywianie i brak składników odżywczych. W późniejszym wieku często zmagają się z nadwagą, jak wynika z danych Światowej Organizacji Zdrowia.

Zarówno zbyt niska waga jak i otyłość zwiększa ryzyko wystąpienia chorób przewlekłych.Niewłaściwe odżywanie jest zjawiskiem niemal powszechnym,  niezależnym od zasobności portfela. Dotyczy dzieci, które mają niedowagę lub nadwagę, albo w których organizmie brakuje składników odżywczych i minerałów.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Zahamowanie wzrostu u małych dzieci może być wynikiem niewłaściwego żywienia  w łonie matki lub na wczesnych etapach ich rozwoju.  Jeśli w późniejszym okresie życia następuje nadmierny przyrost wagi, wiąże się to ze zwiększonym ryzykiem chorób przewlekłych wynikających ze złego sposobu odżywiania, m.in. cukrzycy.

 

W celu pełniejszego zdiagnozowania sytuacji i zwiększenia świadomości w zakresie  odpowiedniego żywienia wprowadzono Projekt Mapowania Niewłaściwego Odżywiania. Wraz z Global Alliance for Improved Nutrition (GAIN) przeprowadzono badanie; w kilkudziesięciu krajach zarówno tych bardziej jak i mniej zasobnych.  Jednym z krajów najbardziej dotkniętych niewłaściwym żywieniem są Chiny;  na zahamowanie wzrostu cierpi około 8,3 miliona dzieci poniżej 5 roku życia; 5,8 miliona dzieci w tym wieku ma nadwagę lub jest otyłych.

Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) dzieci, którym nie zapewniono podczas pierwszych dwóch lat życia prawidłowego żywienia, często cierpią na zahamowanie wzrostu, mają trudności w rozwoju intelektualnym oraz niską odporność na choroby. Złe odżywania ma niekorzystny wpływ na edukację dziecka, a  w wieku dorosłym osoby te trudniej radzą sobie na rynku pracy.

 

Stąd pomysł kampanii Nutrilite™ Power of 5, Amway, której celem jest edukacja zdrowotna oraz dostarczanie najmłodszym suplementów diety i minerałów.  Amway chce do końca 2016 roku dostarczyć dzieciom,  które są nieprawidłowo odżywiane, 5 milionów Nutrilite™ Little Bits™.

 

Spodziewamy się, że dzięki naszemu zaangażowaniu w dystrybucję 5 milionów Nutrilite™ Little Bits™ do końca 2016 roku skorzysta 14 tys. dzieci w wieku od sześciu miesięcy do 5 lat” - mówi Jeff Terry, Światowy Menadżer ds. Społecznej Odpowiedzialności Biznesu w Amway.  „Amway jest bardzo zaangażowany w dostarczanie suplementów i mikroskładników Nutrilite™ Little Bits™ do wielu źle odżywianych dzieci.  Dzięki temu będą zdrowsze i będą miały większą szansę stać się szczęśliwymi i zdrowymi dorosłymi.”

Dzięki kampanii Nutrilite™ Power of 5, suplement Nutrilite™ Little Bits™ jest obecnie darmowo rozprowadzany 14 krajach - celem jest dotarcie do 20 krajów przed rokiem 2019. W ramach kampanii przekazywany jest  Nutrilite™ Little Bits™ rodzinom z dziećmi  niewłaściwie odżywianymi. Organizacja przeprowadza aktywne działania edukacyjne, zapewnia żywność i przeprowadza kontrolną ocenę – aby mieć pewność, że dzieci prawidłowo rozwijają się. Dodatkowe  informacje o kampanii Nutrilite™ Power of 5, można naleźć na stronie www.powerof5.nutrilite.com. 

O marce NUTRILITE™

NUTRILITE, dostępne wyłącznie w Amway, jest światowym liderem wśród marek witamin i suplementów diety.* Wspierany przez 80 lat nauki i badań, zespół Nutrilite do perfekcji opracował swój własny system „od ziarna do suplementu”, którego celem jest zachowanie jakości oraz zmaksymalizowanie konsystencji, wydajności oraz bezpieczeństwa jego produktów. Marka NUTRILITE jest jedyną światową marką witamin i minerałów, która uprawia, zbiera oraz przetwarza rośliny na swoich własnych, certyfikowanych, organicznych farmach*, znajdujących się w Stanach Zjednoczonych, Meksyku oraz Brazylii. Od 2008 roku produkty NUTRILITE są Oficjalnymi Suplementami Diety AC Milan

 

 

O Kampanii Nutrilite™ Power of 5

Amway stworzyło kampanię Nutrilite™ Power of 5 w celu zwiększenia świadomości właściwego żywienia dzieci, istotnej roli żywienia w rozwoju we wczesnym dzieciństwie. Kampania została wprowadzona w maju 2014 roku, a jej celem jest poprawienie dziennej wartości odżywczej diety źle odżywianych dzieci.

Kampania zbiera także fundusze na dystrybucję suplementu Amway Nutrilite™ Little Bits™, co stanowi część programów dystrybucji żywności, zapewniania edukacji oraz badania rozwoju i wzrostu dzieci. Amway zobowiązało się, w ramach inicjatywy „Każda Kobieta, Każde Dziecko” prowadzonej przez Organizację Narodów Zjednoczonych, do dostarczenia 5 milionów Nutrilite™ Little Bits™ w 2016 roku. Więcej informacji na stronie www.powerof5.nutrilite.com 

O Amway

Amway jest firmą sprzedaży bezpośredniej, z siedzibą w Ada w Michigan, w USA. W 2015 roku sprzedaż firmy wyniosła 9,5 miliarda dolarów. Najlepiej sprzedające się marki Amway to: NUTRILITE™ (preparaty witaminowe, mineralne i suplementy diety), ARTISTRY™ (produkty pielęgnacyjne oraz kosmetyki do makijażu) oraz eSpring™ (system oczyszczania wody) – wszystkie produkty sprzedawane są wyłącznie poprzez sieć ponad trzech milionów dystrybutorów na całym świecie. Według danych Direct Selling News 2014 Global 100, światowe wyniki sprzedaży Amway w 2014 roku uplasowały firmę na 1 pozycji wśród firm sprzedaży bezpośredniej. Roczna wielkość sprzedaży Amway obejmuje przychody ze sprzedaży bezpośredniej i innych działań biznesowych. Więcej informacji na stronie: www.amway.pl

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PelkaCreatives

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »