Gospodarka » Żywność
Niezły pasztet w kuchni każdej z nas
Zobacz więcej zdjęć » |
Obowiązki, pasje, hobby, liczne funkcje społeczne. Dzisiejsza kobieta realizuje się na wielu polach. Prowadzenie domu, decydowanie o jego kształcie i klimacie, to zadanie również należy dziś do wielu kobiet. Pomimo iż dawno nie jesteśmy już wyłącznie gospodyniami domowymi, ciągle decydujemy o tym jak wygląda nasz dom, a także o tym, co znajdzie się naszej kuchni.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Z raportu „Płeć konsumenta w marketingu” wynika, iż około 62 procent kobiet w gospodarstwach domowych, odpowiada za robienie zakupów. Decydujemy o niemalże 80 procentach produktów, które zostaną zakupione do naszych domów. Świadoma i wymagająca konsumentka
Kobiety poprzez swój styl robienia zakupów narzucają producentom wysokie wymagania i wymuszają nieustanne podnoszenie jakości produktów. Kobiety konsumentki o wiele częściej wymieniają między sobą uwagi o produkcie, co jest bardzo ważne, bo pozwala (jak mało która metoda!) szybko wyłapać wady produktu. Klientki poszukują produktów wysokiej jakości, łączących w sobie wiele użytecznych funkcji i oczywiście z przystępną ceną. Marketing szeptany i doświadczenie w użyciu produktu są dla kobiet bardzo istotne, bo bezpośrednio wpływa na jakość ich codziennego życia .Codzienna dieta bez bezkompromisów
Jeżeli chodzi o codzienne zakupy, można powiedzieć, że kobiety są po prostu znawczyniami rynku. Nieustannie decydujemy o zakupach produktów codziennego użytku ( także wtedy gdy do sklepu, wysyłamy naszych najbliższych) i informujemy się o ostatnich nowościach. Ze wspólnych rozmów i doświadczeń czerpiemy wiedzę o produktach szczególnie dla nas ważnych. A do tych z pewnością należą najpopularniejsze produkty żywnościowe takie jak chleb, masło, nabiał, wędliny i mięso. Wśród tych produktów wysokie miejsce zajmuje pasztet. Jest on nadal jednym z najpopularniejszych dodatków na kanapkę, Szczególnie poszukiwany jest pasztet drobiowy, jednak w większości przypadków jest on tylko podróbką drobiowego produktu. Znakomita część dostępnych na rynku pasztetów określanych jako drobiowe, zawiera w swoim składzie tłuszcz i dodatki wieprzowe. Producenci nie stronią również od konserwantów i barwników. Pasztetem drobiowym, który spełnia wymagania kobiet jest z pewnością pasztet Leppszy. Jest to w przeciwieństwie do wielu innych na rynku pasztetów, produkt całkowicie drobiowy. Jest pozbawiony konserwantów. Jako pierwszy w Polsce został przebadany laboratoryjnie. Badania potwierdziły jego wysokie walory smaku i zapachu. Warto dodać, że pasztet dostępny jest także w wersji z naturalnym chili, co również jest nowością na rynku.
Dla wszystkich z nas, które często miewały w swojej kuchni niezły pasztet, z Leppszym mogą zamienić go na lepszy, zdrowszy i rzetelny produkt. Producenci Leppszego bowiem, jasno informują swoich klientów, że kupują całkowicie drobiowy produkt. Kobiecy szeptany marketing to potwierdza! Wiele więcej nie potrzeba.
Nadesłał:
Ola111
|
Komentarze (0)