Zdrowie » Uroda
Nikolaj Coster-Waldau nowym ambasadorem L’Oréal Paris
Jeśli istnieje definicja prawdziwego mężczyzny, Nikolaj Coster-Waldau nim jest. Markę Men Expert zainspirowały nie tylko jego fenomenalne kreacje aktorskie, ale również osobiste zaangażowanie w kampanie charytatywne. Nikolaj Coster-Waldau zdecydował się na reprezentowanie właśnie tej marki, ponieważ sam utożsamia się z profilem mężczyzny Men Expert. Pragnie skutecznych produktów, które zapewniają niezawodną ochronę w każdych warunkach. Na pytanie, co dla niego oznacza bycie ambasadorem, odpowiada: To dla mnie wielki zaszczyt i wyzwanie. W pełni zgadzam się z głównym przesłaniem marki: bycia najlepszym, jakim możesz być, w każdym wieku. L’Oréal Paris Men Expert jest znana ze skutecznych produktów opracowanych specjalnie dla nas, mężczyzn. Ważne jest dla mnie to, że jako ambasador marki mam możliwość rekomendowania produktów, w których moc wierzę.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Potrzeba znalezienia produktu odpowiadającego na tryb życia mężczyzn w codziennych sytuacjach, skłoniła L’Oréal Paris Men Expert do zaprojektowania innowacyjnej gamy dezodorantów zapobiegających utracie poczucia komfortu wywołanego przez: wysoką temperaturę powietrza, wysiłek fizyczny, stres, gorące i pikantne potrawy. Zróżnicowanie gam antyperspirantów Men Expert pozwala na zaspokojenie wszystkich najważniejszych potrzeb mężczyzn, których oczekują od tej kategorii produktów do ciała. Każda z gam posiada innowacyjną, zaawansowana technologię, oferująca długotrwałą ochronę przed potem, nieprzyjemnym zapachem czy śladami na ubraniach. Wszystkie antyperspiranty dostępne są w dwóch najczęściej wybieranych przez mężczyzn formach aplikacji: zarówno spray, jak i kulka.
Shirt Protect – technologia przeciwdziałająca śladom
Invinvcible – ochrona przez 96H non stop
Cool Power – formuła o męskim, orzeźwiającym zapachu
Carbon Protect – pełna ochrona przez 48H
Thermic resist – ochrona w wysokich temperaturach do 45C
Wszystkie produkty będą dostępne na polskim rynku od 1 lutego 2018 roku.
Nadesłał:
BIG-PICTURE
|
Komentarze (0)