Dom » Wnętrza
Nobonobo – marka Inspirium zmienia nazwę
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Polska firma, znana dotychczas jako Inspirium, w krótkim czasie zbudowała pokaźną kolekcję mebli wypoczynkowych o wyjątkowym komforcie. Dzięki najwyższej jakości jej oferta została pozytywnie przyjęta nie tylko przez polski rynek. Po dwóch latach funkcjonowania producent zdecydował się wprowadzić zmiany wizerunkowe w związku z nowym pozycjonowaniem na rynku. Od września meble firmy występują pod nazwą Nobonobo.
- Ta metamorfoza to zwieńczenie zmian oraz podejścia, jakie kształtowało się w firmie przez ostatnie miesiące. Stawiamy na świeży, dobry i oryginalny design tworzony przez polskich projektantów. Nobonobo jest marką opartą na wzornictwie, o czym będziemy mogli się przekonać już późną jesienią, gdy zaprezentujemy nowości. Jestem przekonana, że kolekcje przygotowane przez Tomka Rygalika, naszego dyrektora artystycznego, spełnią oczekiwania najbardziej wymagających, świadomych odbiorców - komentuje Monika Struska, która wraz z Tomaszem Matejczykiem prowadzi firmę.
Nowe otwarcie jest odpowiedzią na rosnące oczekiwania klientów. Dogłębne zmiany wymagały wprowadzenia całkowicie innej nazwy. W wyniku kreatywnych poszukiwań wybrana została nazwa składająca się z polskich wyrazów, która jest unikalna, rytmiczna i zaskakująca. Jednocześnie słowo Nobonobo jest łatwe do wymówienia i zapamiętania przez cudzoziemców, co jest istotne przy stale rosnącym eksporcie i otwierających się kolejnych rynkach.
- Siłą każdej rozwijającej się marki jest ciągła ewolucja, bo to ona otwiera nowe możliwości. Współczesny klient jest wyjątkowo świadomy i kieruje się wartościami takimi jak doskonała jakość i oryginalne wzornictwo. Portfolio produktów Nobonobo zostało starannie przeanalizowane i dopracowane. Zależy nam, aby zarówno produkty, jak i nowy wizerunek marki stanowiły spójną i unikalną całość - dodaje Tomek Rygalik, dyrektor artystyczny Nobonobo.
Rebranding jest także połączony z uruchomieniem nowej strony internetowej nobonobo.pl. Zmianie ulegną również profile firmowe na Facebooku i Instagramie. Według planów trzy pierwsze kolekcje zaprojektowane przez Tomka Rygalika zaprezentowane będą premierowo późną jesienią tego roku.
Nadesłał:
jaroslaw.kril@nowickipr.com
|
Komentarze (0)