Firma » Biznes
Nonoproblemo z WAVIN Polska S.A.
Od stycznia 2022 roku agencja odpowiada za działania z zakresu public relations, obejmujące relacje z mediami oraz bieżące wsparcie komunikacyjne. Firma WAVIN Polska wybrała Nonoproblemo w ramach konkursu ofert, doceniając doświadczenie agencji oraz kreatywne podejście do założeń postawionych w briefie.
– Atutem oferty Nonoproblemo była przede wszystkim wnikliwa analiza sytuacji wyjściowej oraz dostrzeżenie potencjału komunikacyjnego projektów realizowanych przez WAVIN, zarówno tych o zasięgu globalnym, jak i lokalnym. Liczymy, że doświadczenie i kompetencje zespołu Nonoproblemo pomogą nam osiągnąć cele komunikacyjne, jakie założyliśmy sobie na rok 2022 – wyjaśnia Mariola Michalczyk, Marketing Manager WAVIN Polska S.A.
– Współpraca z WAVIN Polska S.A. to dla Nonoproblemo z jednej strony dobry prognostyk na rok 2022, z drugiej potwierdzenie, że jako agencja rozwijamy się w dobrym kierunku, a nasze działania dotyczące komunikacji marek, jak i proekologicznych kampanii społecznych przynoszą rezultaty. WAVIN Polska S.A. to firma z ogromnym potencjałem, która realizuje spektakularne projekty, warte odpowiedniej oprawy komunikacyjnej. Z prawdziwą przyjemnością ją zapewnimy – podkreśla Kamila Radomska-Woźniak, właścicielka agencji Nonoproblemo.
Zespołem odpowiedzialnym za obsługę WAVIN Polska S.A. w Nonoproblemo kierować będzie Joanna Strzelecka, Account Manager w Nonoproblemo.
| Nadesłał:
            Alicja Sidorowicz | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)