Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka
NoVa Park nagradza klientów gadżetami klubowymi Stali Gorzów
Zobacz więcej zdjęć » |
Każde wydane minimum 55 złotych to szansa na otrzymanie upominku związanego ze Stalą Gorzów, w tym podwójnych wejściówek na mecz żużlowy w niedzielę 26 czerwca. Zabawa potrwa do niedzieli, 12 czerwca lub do wyczerpania puli nagród przeznaczonych na dany dzień.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Od piątku do niedzieli w godzinach 11:00-19:00 NoVa Park będzie nagradzać upominkami tych klientów, którzy w dniach 10-12 czerwca zrobią zakupy w centrum na kwotę minimum 55 złotych i udokumentują je na maksymalnie dwóch paragonach. W podziękowaniu za zakupy do rozdania jest 800 prezentów, w tym podwójne wejściówki na mecz Stal Gorzów – Unia Tarnów, klubowe kubki, szaliki i body dziecięce. Warto pamiętać, że upominek można odebrać tylko raz, a każdego dnia trwania akcji wydawana jest określona liczba prezentów.
„Przedłużenie współpracy sponsorskiej ze Stalą Gorzów stało się dla nas inspiracją do uruchomienia nowej edycji akcji ‘Doceniamy, nagradzamy’. Poprzez akcję chcemy podziękować wszystkim klientom NoVa Park i fanom gorzowskiej drużyny za to, że są z nami kolejny rok. Zapraszam wszystkich do udziału w naszej zabawie, w której każdy ma szansę otrzymać podwójne wejściówki na najbliższy mecz, który odbędzie się w Gorzowie lub klubowe gadżety” – mówi Katarzyna Borowiak, kierownik ds. marketingu NoVa Park.
Regulamin akcji „Doceniamy, nagradzamy” dostępny jest w Punkcie Obsługi Akcji.
Informacje o firmie:
NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe w województwie lubuskim, którego uroczyste otwarcie nastąpiło 18 kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket Piotr i Paweł oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym marki nieobecne dotąd na rynku lokalnym, takie jak Pull&Bear, H&M, Intersport, Lindex, KiK, KFC, Pure Fitness, Home&You, Super–Pharm, Cubus, Calzedonia, Intimissimi, Kubenz, Tchibo, Smyk, Sephora, W.KRUK czy Bershka.
Właścicielem obiektu jest węgierski deweloper Futureal. Zarządcą NoVa Park jest firma Apsys Polska S.A.
www.nova-park.pl
Nadesłał:
Orchidea
|
Komentarze (0)