Rozrywka » Rozrywka
NoVa Park w zimowej odsłonie w najnowszej kampanii wizerunkowej
Zobacz więcej zdjęć » |
„Wyprzedaże – wyprzedź innych!” to hasło najnowszej kampanii wizerunkowej NoVa Park – największego i najnowocześniejszego centrum handlowego w województwie lubuskim, która zachęca do szybkich decyzji i zakupów, ponieważ to właśnie na początku sezonu wyprzedażowego można zakupić wymarzone produkty w dobrych cenach i odpowiednich rozmiarach. Pierwsza w 2020 roku kampania wizerunkowa daje początek odświeżonej linii kreatywnej, której głównymi elementami są wyraziste tło nawiązujące kolorami do pory roku i panującego nastroju, rodzina umiejscowiona na pierwszym planie z dostrzegalnymi elementami rozbudzającymi wyobraźnię, a także wyraźnie wyróżniona część hasła, która ma przykuwać uwagę.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wyprzedaże zimowych kolekcji na sezon jesień-zima 2019/20 trwają już w większości sklepów znajdujących się w NoVa Park, w tym w unikalnych na rynku lokalnym sklepach marek takich jak Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Cropp, House, Reserved Kids, C&A, Medicine, Home&You, Duka, Tchibo, Super-Pharm, Sephora, Calzedonia, Intimissimi, Smyk, Intersport, 4F, Adidas, Reebok, New Balance, Puma, Sizeer, 50 Style, W.KRUK czy Loox Optyk.
„Zima pełna atrakcyjnych promocji zawitała do NoVa Park! Wraz ze startem wyprzedaży prezentujemy naszą najnowszą kampanię wizerunkową z odświeżoną linią kreatywną, którą będziemy wykorzystywać do promocji wydarzeń w NoVa Park w 2020 roku. Jesteśmy przekonani, że zaproponowana linia kreatywna łącząca naszą markę z inspirującymi historiami trafi do serc i marzeń naszych klientów” – mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.
Kampania wizerunkowa „Wyprzedaże – wyprzedź innych!” jest realizowana z wykorzystaniem outdooru, materiałów POS i kampanii radiowych, a także w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej NoVa Park.
Informacje o firmie:
NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe w województwie lubuskim, którego uroczyste otwarcie nastąpiło 18 kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket Piotr i Paweł oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym unikalne na rynku lokalnym marki takie jak: Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Cropp, House, Reserved Kids, C&A, Medicine, Home&You, Duka, Tchibo, Super-Pharm, Sephora, Calzedonia, Intimissimi, Smyk, Intersport, 4F, Adidas, Reebok, New Balance, Puma, Sizeer, 50 Style, W.KRUK, Loox Optyk czy North Fish. Do dyspozycji Klientów jest również klub fitness Fabryka Formy.
Właścicielem i zarządcą NoVa Park jest firma Prime Kapital.
www.nova-park.pl
Prime Kapital to jeden z wiodących operatorów w branży nieruchomości, koncentrujący swoje działania na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej oraz inwestujący głównie w projekty handlowe oraz mieszkaniowe. W portfolio Prime Kapital znajduje się ponad 20 projektów, obejmujących projekty deweloperskie na różnych etapach realizacji. Zespół Prime Kapital tworzy ponad 200 doświadczonych specjalistów ds. nieruchomości.
www.primekapital.com
Nadesłał:
Orchidea
|
Komentarze (0)