Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka

NoVa Park z kampanią promującą zimowe wyprzedaże

NoVa Park z kampanią promującą zimowe wyprzedaże
Zobacz więcej zdjęć »
Z początkiem lutego ruszyła kampania wizerunkowa promująca zimowe wyprzedaże w NoVa Park, która daje początek nowej wyrazistej linii kreatywnej.

Modowe perełki, bogata oferta handlowa i przede wszystkim liczne rabaty. Zimowe wyprzedaże, choć z opóźnieniem, właśnie zawitały do NoVa Park. Na miłośników zakupowego szaleństwa czeka około 140 sklepów i punktów usługowych, w tym marki nieobecne dotąd na rynku lokalnym, takie jak Pull&Bear, Intersport, Home&You, Homla, Super-Pharm czy Bershka. W tym sezonie promocje sięgają nawet -75%. Po pięciotygodniowym lockdownie mieszkańcy Gorzowa i okolic mogą już odwiedzić – przy zachowaniu najwyższych środków bezpieczeństwa – zarówno sklepy odzieżowe, obuwnicze, z akcesoriami i dodatkami, jak również te specjalistyczne – sportowe oraz z elektroniką.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Nowy rok to standardowo także nowa linia kreatywna, która towarzyszy NoVa Park przez kolejnych 12 miesięcy. Tym razem centrum postawiło na wyrazistą identyfikację graficzną z delikatnym wektorowym łukiem w tle nawiązującym do architektury budynku NoVa Park oraz kontrast kolorystyczny. Połączenie dwóch intensywnych i żywych kolorów przyciąga uwagę, a dynamiczna i radosna postać w centrum obrazu wywołuje ciepłe odczucia i pozytywne emocje.

Kampania wizerunkowa „Gdy Ci się marzy coś z wyprzedaży!” jest realizowana z wykorzystaniem outdooru, materiałów POS i kampanii radiowych, a także w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej NoVa Park.

„Zimowe wyprzedaże lubi każdy, ale w tym roku jesteśmy jeszcze bardziej spragnieni zakupowego szaleństwa. Teraz w NoVa Park ulubione marki kuszą nas atrakcyjnymi promocjami, które niosą za sobą nie tylko oszczędności, ale także radość z zakupówdokonywanych w bezpiecznych warunkach i przy zachowaniu najwyższych środków bezpieczeństwa– mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.

NoVa Park jest w pełni przygotowane na ponowne otwarcie sklepów. Centrum całkowicie dostosowało się do obowiązujących wymogów sanitarnych, a także wprowadziło dodatkowe rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo wszystkich osób przebywających na terenie NoVa Park. Więcej informacji na temat bezpieczeństwa w NoVa Park znajduje się na: https://nova-park.pl/wydarzenia/zakupy-naprawde-bezpieczne/

Informacje o firmie:

NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe w regionie, którego uroczyste otwarcie nastąpiło 18 kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket SPAR oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym unikalne na rynku lokalnym marki takie jak: Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Cropp, House, Reserved Kids, C&A, Medicine, Home&You, Duka, Homla, Super-Pharm, Sephora, Smyk, Intersport, 4F, Adidas, Reebok, New Balance, Puma, Sizeer, 50 Style, W.KRUK, SunLoox czy North Fish. Do dyspozycji Klientów jest również klub fitness Fabryka Formy.

www.nova-park.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Orchidea

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »